• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mouqvist

mouqvist

Rolex
Jag har haft nöjet att köpa tre klockor från denna hedersman. Först ut var en Omega som jag var jättenöjd med, men som passats vidare. Sedan blev det en ovanlig Breitling åt min far, som han fortfarande inte tagit av sig på nästan två år. Och nyligen köpte jag en Seiko SBPG001 också utan problem.
Skulle alltså inte tveka en sekund att göra affärer med Mouqvisten.
mvh
Petter

timeisonmyside (TTT), 24 sept 2012
 

mouqvist

Rolex
Handlade en CWC-klocka av dig för något år sedan. Snabb och effektiv affär. Klockan funkar fint och pryder min svärfars arm då och då.

Skulle inte tveka att köpa/sälja/byta med dig igen.

plattfot (TTT), 22 sept 2012
 

mouqvist

Rolex
Thanks for everything. The watch just arrived and it looks really good.
I am happy with it.

I wish you all the best and maybe talk to you later on WUS:)
And maybe make another watch deal in the future.

Best regards,

Gerrit Schilstra, Holland ([email protected])
 

mouqvist

Rolex
Har haft det stora nöjet att köpa en klocka av Mouqvist! Han är både snabb och trevlig! En person som jag varmt kan rekommendera till andra som vill göra affärer med honom

vonhall (TTT), 11 mars 2013
 

mouqvist

Rolex
Även jag har haft nöjet att göra affär med Mouqvist. Klockan damp ner i brevlådan (två dagar efter affären gjordes upp) i ett utlovat skick, väl omslagen. Inga som helst konstigheter, rekommenderas varmt.

Mvh, A.I

A.I (TTT), 3 juni 2013
 

mouqvist

Rolex
"Nicolas [mouqvist] was extremely professional to work with.
Watch was shipped form Sweden to NY in 5 business days and arrived exactly as described.
Would gladly purchase from (or sell to) again.

- Calvin ([email protected])" 7 aug 2013
 

Riley

Panerai
Sålde en Omega SMP till Mouqvist.
Bra kontakt från början och allt gick väldigt trevligt och smidigt till.
Goodguy!
 

johanssonjo

Breitling
2-Faktor
Köpte en Certina. Trevlig och hjälpsam med bilder och så vidare, snabbt postat och väl paketerat. Klockan i samma fina skick som utlovat!
 

Daniel1978

Panerai
2-Faktor
Sålt en Seamaster, mycket trevlig kontakt och mycket smidig affär. Helt klart en goodguy som jag kan göra fler affärer med.
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Har köpt en klocka från Mouqvist. Mycket trevlig kille och klockan var kanonfin. Snabb leverans och bra emballerat oxå. Smidig affär. 100% Good guy.
 

Bonazzi

Omega
Köpt klocka från Mouqvist f2f. Mycket trevlig och smidig affär. Klockan i utlovat skick. Rekommenderas. 100% GG!
 

Gummo

Joker
2-Faktor
BADguy! Helt klart något som inte stämmer med denna person. Skulle inte rekommendera att göra affärer med honom. Den som har några frågor får gärna skicka PM till mig så ska jag beskriva vad mitt omdöme grundar sig på.
Du kan ju också beskriva så sakligt det är möjligt vad du baserar ditt omdöme på här i tråden. Det är det den här avdelning är till för. Du underlättar nog också för både dig själv (slippa svara på massa pm) och andra :)
 
Topp