• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MrPlow

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Jag känner MrPlow privat sedan 15 år och kan intyga att han är 100% goodguy. Inte en helt objektiv ref såklart. Men alltid en början! :)
 

aquist

Breitling
Köpte en klocka av MrPlow innan jul och är mycket nöjd med honom. 100% goodguy. Det var inga problem med betalning och frakt. Tack för köpet!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpte en Omega SMPc av denne herre. Mycket smidigt, bra packad och snabbt levererad direkt efter att pengarna fanns på kontot. Klockan motsvarade mycket väl det beskrivna skicket. Rekommenderas. Goodguy!
 

budda

Breitling
Har 2015-12-21 köpt en Omega De ville. Har inga klagomål snarare
var klockan i bättre skick än bilderna visade.
Med vänlig hälsning
Budda
 

Operator

Omega
Sålde min Speedmaster till MrPlow, trevlig person och smidig affär. Skulle inte tveka en sekund att göra affärer med honom igen, 100% Goodguy!
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Köpt OT grejjer, mkt trevlig dialog, smidig affär och erbjöd sig t o m att leverera hem till mig. 100% GG i min bok.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Sålde SS, ett par PM och en swish och swosh så var dealen klar. Snabbt och smidigt. Mycket bra!
 
Topp