• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MrRolex

A.J.

Panerai
Sålt en Rolex Air king till denne herre.. bra kommunikation och betalningen var blixtsnabbt:)
Gör gärna fler affärer med MrRolex..
Helt klart en GG i min bok!:)
 

aosehus

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Jag har sålt i 35k-klassen till MrRolex. Blixtsnabb betalning och trevlig att ha att göra med. Rekommenderas!
 

A.J.

Panerai
Denna gång har jag köpt av @MrRolex, funkade precis lika smidigt och friktionsfritt denna gång, blir säkert fler affärer framöver:)
Tack från en 100% nöjd kund!;)
 

Rolex Luthor

Breitling
Jag har köpt och sålt både det ena och det andra till denna förnäma herren. Han ger ordet 'reko' en helt ny innebörd. Blixtsnabba swishar, roliga skämt och ett trevligt bemötande kan du förvänta dig. Han är en seriös affärsman med fötterna på jorden. Han är den i särklass mest jordnära människa jag gjort affärer med här på forumet.

Visst kan han pruta lite väl ibland men vem gör inte det?

"Den av er som är fri från synd skall kasta första stenen på henne", sa han och tittade på ... "Döm inte efter skenet, utan döm rättvist" (Joh 7:24).
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har köpt och sålt både det ena och det andra till denna förnäma herren. Han ger ordet 'reko' en helt ny innebörd. Blixtsnabba swishar, roliga skämt och ett trevligt bemötande kan du förvänta dig. Han är en seriös affärsman med fötterna på jorden. Han är den i särklass mest jordnära människa jag gjort affärer med här på forumet.

Visst kan han pruta lite väl ibland men vem gör inte det?

"Den av er som är fri från synd skall kasta första stenen på henne", sa han och tittade på ... "Döm inte efter skenet, utan döm rättvist" (Joh 7:24).
Haha! Tackar :)
 

RJE

Omega
2-Faktor
Sålt en Breitling i 40k-klassen till @MrRolex och jag hade pengarna några minuter efter överenskommelsen. Väldigt trevlig köpare som starkt rekommenderas :)
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en Rolex, snabb betalning och affär utan konstigheter.
Mycket bra att ha göra med, Goodguy :)
IMG_2722.JPG
 
Topp