• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MrRolex

Capeland

Cartier
Pledge Member
Gjort två affärer med MrR, den senaste ett Rolex-byte i 56k-klassen. Funkade perfekt :) gör gärna fler affärer med honom.
 

Linkan

Rolex
Har sålt en Rolex till denna herre!
Snabbt och smidigt, oerhört trevlig och enkel att ha och göra med ;)
Gör gärna affärer igen.
upload_2017-5-12_15-33-36.png
 

aosehus

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Har sålt sportrolex till herrn. Supersnabb betalning och inga krusiduller. Mycket bra!
 

wlk

Omega
Träffade denne oerhört ödmjuka kille f2f för ett Rolexköp.
Tog sig tid att både berätta, förklara och visa långt mer än vad man kan förvänta sig.
Rekommenderas starkt!
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Rolex i 170k klassen, mycket trevligt och smidigt! :)
Rekommenderas!
 

Jonthe3

Breitling
Köpte en klocka och allt gick strålande bra. Mycket trevligt samtal och leveransen var blixtsnabb. Kort och gott en riktigt smidig affär, rekommenderas varmt!
 

Lordkare

Omega
2-Faktor
Jag gjorde en utflykt till Mälardalen för ett möte med MrRolex. Vi gjorde affär i 90k klassen och jag är otroligt nöjd. En seriös säljare med massor av "know-how".
Jag kan varmt rekommendera denna man som säljare och köpare. Jag kommer definitivt kontakta honom vid min nästa affär. En riktigt Good Guy!
 
Topp