• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mrt4

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Träffat Robin IRL på centralstationen och dealat klocks. En CWC om jag minns rätt. Goodguy!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Har köpt en DJ av Robin. Allt funkade perfekt. Jättefin klocka som motsvarade beskrivningen. Rekommenderas!
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Hjälpte en kompis att köpa en Longines Legend Diver av Robin och det blev en mycket trevlig affär och min kompis är supernöjd!
Goodguy!
 

JohnKrona

Breitling
Köpte en DJ av Robin. Väldigt trevlig och hjälpsam både före, under och efter affären. Klockan gick och såg ut exakt som beskrivet. Rekommenderas starkt! Goodguy rakt igenom!
 

Code

AKA Vincent B
Sålde en Rolex 216570 till MRT4. Mycket snabb och smidig affär, inga konstigheter alls. Rekommenderas. 100% good guy..
 

Hamahang

Omega
Köpte klocka av Robin. Mycket trevlig kille! Bra och tydlig kommunikation. Klockan lever upp till beskrivning. 100% good guy
 

Les_Grossman

Cartier
2-Faktor
Köpte en Omega Seamaster av @mrt4. Kontaktade Robin på morgonen och under eftermiddagen var affären genomförd. Det hela var en mycket god upplevelse, snabb kommunikation, trevlig säljare och klocka helt enligt beskrivning. 100% goodguy i min bok.
 

elitelit

Omega
Sålde en Omega Seamaster "bumper" till Robin. 100% good guy utan strul eller konstiga dikussioner. Väldigt trevlig och enkel att göra affärer med samt har kunskap om klockor. Rekommenderar starkt affärer med Robin.
 

Jesborn

KS Explorers Club
Flippat vintageklocka med Robin. Riktigt smidigt, trevligt och pålitligt. Gör gärna affärer igen. GG! 👏🏼
 
Topp