Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Mulberry Klocka

Diskussion i 'Diskussion' startad av Max Malmsten, 30 maj 2016.

1. Max Malmsten
    Trådstartare

Max Malmsten Torpare

Från:
    Stockholm
    image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg
    Tjena!
    Hittade denna klocka på vinden när jag letade igenom pappas gamla ägodelar. Har sökt runt lite på internet men har inte hittat något. Någon insatt person som vet något om den här modellen, eller om den i huvudtaget är äkta?
    Är ny på forumet.
    Med vänlig hälsning, Max

2. Anders Forsberg

Anders Forsberg Borgare

Från:
    Malmö
    Helt ärligt så har jag ingen aning, men den känns onekligen rätt sketchy. Datumet är knasigt, visare som trillat av, och boetten som inte verkar vara i SS.
    Om vi bortser från att jag inte tror att Mulberry vågat riska sitt varumärke med att släppa ut något liknande på marknaden så tror jag inte heller att de valt att dela upp sin logga på det sättet man gjort på tavlan.
    Trädet sitter alltid i anslutning till "Mulberry".

Mina två cent sätts på att detta är nåt hittepå.

3. tissoter

tissoter Biskop

Från:
    Rolexfabriken
    Stor väsktillverkare :) vet inget om klockan men det kanske går att mejla till deras kundservice och fråga?

Mårtenssons ur Brookfield