• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Musik!

dauit

Panerai
2-Faktor
Ett av Deadmau5 senaste släpp, drar på dig ett par bra hörlurar är mitt tips.
ruskigt bra är den.
 

demondave

Rolex
Blev matlagning med Discover Weekly-listan på skaplig volym ikväll.

Hade helt glömt denna:
IMG_5898.PNG


Upptäckte denna
IMG_5897.PNG


Ruggigt ojämn kvalité på den listan, men vissa veckor prickar dom rätt! Andra tror dom att jag är 14, emo och Kent-fan.
 

meijlinder

Rolex
2-Faktor
Någon här som ska på Skinny Puppy imorgon?
Sjukt taggad här. Konserten från Prag finns på youtube och det lät riktigt bra
 

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Hittade ett guldkorn på youtube:


Fan att jag missade dem nu sist i Stockholm, såg dem för en massa år sen och de är lite husgudar.
 

Molgan

Cartier
Musik.
Viktigare än det mesta, klockor står sig slätt.
Ett sätt att erhålla njutning på så många plan, som en drog, fast bra.
Om du frågar mig så började allt på 70-talet med Led zep, Sabbath och Pink floyd och dessa ikoner lade grunden till allt.
Under mitten av 80-talet och sedan in på början av 90-talet såg vi Seattle ta det vidare, utveckla och bättre än så blir det aldrig.
Tragiskt nog har vi bara några få sångare/band kvar från den epoken, men jag är oerhört tacksam att inte alla gått en för tidig död till mötes och den glädje Pearl Jam och Eddie skänker mig är obeskrivlig, och JA det var grymt i London i sommras! Å
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Såg den. Fy f.. vilket tragiskt liv. Blir nog en feelgood julrulle idag.

Det blir väl till att lyssna på lite Last Christmas också...
Ja, riktigt sorgligt. Vidrigt också att se pappan, pojkvännen/mannen och alla paparazzis som fullständigt struntar i henne.
Blir Prince/Bowie/Winehouse/Michael på shuffle idag.
Gillar man hårdrock kan jag tipsa om Metallicas "Moth Into Flame" som släpptes förra året.
James skrev låten efter att ha sett Amy-dokumentären vilket tydligt skildras i lyriken.


Jävligt bra låt förövrigt :)
 
Topp