Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Musiker/instrument

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Depp-Erik, 1 februari 2016.

1. Depp-Erik
    Trådstartare

Depp-Erik Stadsbo

Finns här några musiker eller andra med intresse av musikinstrument? Vet att det finns en musiktråd men där diskuteras mest lyssnande på musik om jag inte minns fel.

För att starta tråden visar jag upp mina egna.
    20160201_203917.jpg
    Från vänster har vi:
    Hemmabygge som snickrades ihop som projektarbete på gymnasiet, kroppen har jag byggt själv, resten av delarna köptes och monterades. Svårspelad gitarr, det gäller att visa vem som är boss annars låter den skit.
    Gibson Les Paul standard, min vapendragare under snart 10 år, spelat många gig med den och den är superskön. Kommer aldrig göra mig av med den.
    The Tool resonator, mindre känt märke, haft den i många år och den låter riktigt coolt. Funkar att både spela slide och vanligt på.
    Fender P-Bass standard, var min vapendragare under de år jag lirade bas. När min förra bas blev stulen lyckades jag få ut lite försäkringspengar och vips hade jag bytt upp mig till en Fender :) Mycket trevlig bas! Och ja, jag borde byta plektrumskydd.

Så, vad sportar ni andra för grejer? Ös på bara! :)

Fritz the Cat, Daytona96 och wundlander gillar detta.
  2. Sledger

Sledger Stadsbo

Har spelat mycket i mina yngre dagar. Nu för tiden så blir det långt mellan gångerna tyvärr. Har tre gitarrer just nu.

En Ibanez Jem70V. Gillar den skarpt.
    jem70v.jpg

En Ibanez RG1520 i härlig färg. :)
    rg_1520.jpg

Och sedan en Hagström Standard 80 från 1961.
    hagstrom_standard_80.jpg

Några år gammal video där jag spelar lite skit på en Ibanez S2170 med en fantastisk swirltopp i ebony.

Fritz the Cat, Daytona96, mae och 1 annan gillar detta.
  3. Depp-Erik
    Trådstartare

Depp-Erik Stadsbo

Trevliga ibbor! Hagströmmen är ju rätt härlig den med, men det är ju lite over the top med allting i pärlemor :D
    Samma sak för mig, spelar inte alls mycket längre men börjar bli sugen på att börja igen :)

4. t0mt3far

t0mt3far Bonde

Första posten i lifestyle! Woheeeyy!

image3.png
    Bör visst införskaffa en kamera ser jag! ;)

Fritz the Cat, D.B, Daytona96 och 2 andra gillar detta.
  5. Jonaz

Jonaz Biskop

Från:
    Göteborg
    Snygg!

t0mt3far gillar detta.
  6. Rock_N_Ron

Rock_N_Ron Friends of KS

Facit för rock'n'roll... :cool:

t0mt3far gillar detta.
  7. Jonaz

Jonaz Biskop

Från:
    Göteborg
    image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
    Har några kvar som ligger i cases...

Fritz the Cat, t0mt3far och Daytona96 gillar detta.
  8. D.B

D.B Stadsbo

Från:
    Borås
    Här är mina prydnadssaker :D IMG_20160203_194511.jpg

Depp-Erik och t0mt3far gillar detta.