• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Musse Pigg Rolex...

Singular

Rolex
2-Faktor
Ja...och en rätt relevant del av det hela är som med andra features att det inte bara ska vara attraktivt och ovanligt utan även äkta, vilket jag är mer än lovligt tveksam till i fallet med de floder av den visade typen av UAE-DJ-tavlor som rullar ut.
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Ja...och en rätt relevant del av det hela är som med andra features att det inte bara ska vara attraktivt och ovanligt utan även äkta, vilket jag är mer än lovligt tveksam till i fallet med de floder av den visade typen av UAE-DJ-tavlor som rullar ut.

ja ibland undrar man hur många militärofficer det egentligen funnits i arabvärlden?!
 
det där med arabiska rolex är en jävla speciell sak... Men det finns loggor som är mer eftertraktade än andra

Såg denna idag på WatchAnish, en av dom coolare jag sett iallafall...

UAE Military crested Rolex 'Pepsi' GMT 1675
600171_590374617650237_174941993_n.jpg
 
fler från Anish...

Top left is an Airking with the Bahraini logo and calligraphic name of Sheikh Khalifa Salman Al Khalifa . Bottom left is an Oysterdate with the UAE Airforce logo ✈. On the right is an Oysterdate with armed forces logo...Brand new with original box (with a logo as well) and the original paper dated 1992 .
946207_590897340931298_1791542880_n.jpg
 
Topp