• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Mycket Fin Gevril Tribeca Chronograph (prissänkt)

Micke L

Cartier
2-Faktor
Har denna ovanliga Swiss Made Gevril Tribeca Chronograph till salu
Antagligen det enda exet i Sverige
Gjordes i totalt 500 ex i slutet av 90-talet, 250 med vita tavlor och 250 med svarta
Min har nr: 164/500
38mm exkl krona
Oysterlänk utan stretch som tar upp till 19 cm handled
Skruvad krona och pushers
Allt i mycket bra skick och klockan fungerar helt perfekt. Mycket gedigen klocka
Totalservad 2011 och jag hade den inne hos min urmakare i vintras för översyn då oljades automaten samt att klockan trycktestades
Automatiskt ETA 2893 Dubois Depraz som ligger på en amplitud runt 300
Kommer med originalbox
Finns nya modeller med quartzverk o datum på Ebay men detta är den första modellen av Tribeca som kom 97-98 nån gång
Priser på denna ligger på 10k och uppåt

Priset då.., endast 6,5 k skickat rek i Svedala (försök att hitta en i detta skick billigare någonstans i världen)
Mycket trevlig klocka för pengarna
Pm:a eller mejla gärna frågor, glada tillrop eller invändningar mot pris m.m.
lundberg145(at)hotmail.com





Inga returer men om något skulle vara fel med klockan så ordnar jag naturligtvis till det
Mvh
Micke L
 
Senast ändrad:
Topp