Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Mycket sällsynt och vacker Rolex-prototyp till salu!

Diskussion i 'Diskussion' startad av David, 4 december 2012.

1. David
    Trådstartare

David Bödeln

Stal helt fräckt den här bilden från Nicks nyhetsbrev.

Denna mycket sällsynta prototyp släpptes aldrig till produktion eftersom man ansåg att marknaden skulle reagera negativt på en Oyster Perpetual DateJust som saknar datum. Synd, kan jag tycka, för den ser rätt speciell ut.

EDIT: Nu när jag tittar närmare ser jag att den kanske visst har datumvisning, jag tog felaktigt för givet att sub-visarna skulle föreställa en kronograf.

2. Rozzy

Rozzy Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Jag tvivlar starkt på dessa uppgifter David. Jag tror du är helt ute och cyklar nu, du har ju datumvisning på subtavlan vid kl 3!
    Trist att den aldrig släpptes igenom, då Rolex tycks ha arbetat med ett nytt innovativt och modernare formspråk vad gäller både boett och länk! :lol:

3. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
  4. leben

leben El Patrón

Kul att se min gamla trotjänare tillbaka på marknaden...... ;)

5. Kson

Kson Friends of KS

Haha snygg!!

6. CaptainOats

CaptainOats Friends of KS

Snyggt !

Som att Seiko och Tag fick ett barn

Mårtenssons ur Brookfield