Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Mycket tjafs på TTT...

Diskussion i 'Diskussion' startad av masterkiller, 23 oktober 2012.

1. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    Hehe. Vad ska man säga. Håller med NA om att den där liraren verkar vara ett riktigt troll. Hoppas att det inte är någon härifrån som jag egentligen gillar. :D

2. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Hahah de e den ;)

3. ZQT

ZQT The Banker

Löjligt.

Men hur intressant är det egentligen? Har absolut inte något mot att Masterkiller postar tråden, men det verkar typ som att vi ska verka lite bättre än TTT, vilket vi inte behöver göra eftersom alla vet att de skönaste snubbarna hänger här på KS :mrgreen: :mrgreen:

4. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    +1. Hur länge stannar du i Newcastle?

5. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Jaa vi har ju bl.a Klocksnack TopBoys här :lol:

6. Angermanagement

Angermanagement Torpare

Tror nog snarare herr Masterkiller menar att ett forum som vi nog nästan alla är sprugna ur och haft trevligt på bara har aktivitet när det är några som är oense vilket är lite sorgligt. HHH tror jag inte är något troll då han har flera postningar innan som varit helt normala. Tror bara det var en ung hetsporre som läser på typ IHR/IHM och ville prova vingarna.
    Klocklotteriet spårade nog ut för att man kan inte vara för många kaptener på skutan, kan ju ibland behövas en Eric Jajjemänsan för att dämpa åsikter. Trist som sagt men säkert övergående.

7. Ricrob

Ricrob Friherre

Hängde inte riktigt med på vad som spårade i lotteritråden..? Några som inte var helt nöjda med klockvalet men det är klart att inte alla kan bli det.. Eller har det redigerats bort saker i vanlig ordning? :lol:

8. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Boys will be boys, eller nåt.
    Fördelen med större forum är ju att det inte blir så mycket privat OT-gullande i trådarna, men nackdelen är helt klart att den mysiga stämningen ofta blir helt frånvarande. Det vore ju underligt om det inte blir tjafs inland.

9. ZQT

ZQT The Banker

Är här tills innan jul, då blir det hem till familjen!

10. JoberMan

JoberMan Politruk

Från:
    Minsk, Vitryssland
    Jag tycker inte att Master-K gottar sig i deras bråkande eller antyder att vi är lite bättre här (även om vi alla vet att det är så :D ) De flesta på KS har väl en relation till TTT och Jocke/Tony och åtminstone jag tycker det är intressant att se vad som händer där, även om jag inte orkar lägga ned tid på att följa TTT i någon större utsträckning.

Hoppas att ingen tolkar mitt inlägg som ett neggigt påhopp på JakobZ :)

JoberMan

11. ZQT

ZQT The Banker

Haha, nä absolut inte! Kollar också TTT när jag har kollat allt här på KS, finns en del intressanta trådar med men de är desto färre och sen verkar det vara lite avslaget, jag menar dagens klocka är ju grymt sömnig.

12. axa

axa Bonde

Ähum, nej. Rolexlotteriet fortsätter som planerat. Var ju bara funderingar kring klockvalet.

Vad gäller HHH:s lilla teori, hur många otaliga sådana teorier dök inte upp på gamla TTT?
    Det var nog responsen i den tråden som trollade med hans humör. :-D

Mårtenssons ur Brookfield