• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MYCKET VIKTIG INFORMATION OM KLOCKOR!

Ministern

Founder
2-Faktor
Jag har fått kännedom om att det saknas ägare till ett exklusivare äldre dressur samt ett dyrare nyare flygarur i vår lilla härva. Är det någon som känner till vem som kan vara ägare eller är ägare så PM:a mig omgående. All hjälp mottages tacksamt.

Med vänlig hälsning

Spencer66

Administratör
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Jag har fått kännedom om att det saknas ägare till ett exklusivare äldre dressur samt ett dyrare nyare flygarur i vår lilla härva. Är det någon som känner till vem som kan vara ägare eller är ägare så PM:a mig omgående. All hjälp mottages tacksamt.

Med vänlig hälsning

Spencer66

Administratör
Är jag dum eller bara oinsatt som inte förstår något eller om vilken "härva"?
För protokollet skull kan tilläggas att jag inte har någon info att tillföra gällande saknade klockor.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Men det här med härvan. Det var väl så att säljarna hade annonser på Blocket och blev kontaktade den vägen? Det var väl ingen go klocksnackare som blåste säljarna?
 
Topp