• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mysteriet med den chronometer certifierade Ultra-Chron Longines dykaren äntligen löst

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Idag damp domen ner i brevlådan ! Hade nästan glömt av denna klocka eftersom den varit borta och snurrat i Schweiz - Saint-Imier , och fått sig en hård granskning i Longines huset [emoji2] Men nu är man glad igen efter beskedet.
ImageUploadedByTapatalk1431352970.774797.jpg

ImageUploadedByTapatalk1431352981.988381.jpg

ImageUploadedByTapatalk1431352996.893790.jpg


Longines Ultra-Chron dykaren med den mystiska chronometer texten som aldrig jag eller någon annan sett i tavlan är autentiskt [emoji109]
ImageUploadedByTapatalk1431353043.050367.jpg


Alltid roligt att trilla på något som uppenbarligen va väldigt udda !
ImageUploadedByTapatalk1431353102.136616.jpg

ImageUploadedByTapatalk1431353114.388633.jpg


Kul att man fick med ett gratis service etui , haha väldigt fult dock. Jaja man ska inte klaga det viktigaste av allt är ju certifikatet [emoji3][emoji111]️[emoji123][emoji109]
ImageUploadedByTapatalk1431353760.045706.jpg
 

cjperry

Audemars
2-Faktor
Grattis! Har varit väldigt nyfiken på beskedet och nu vet vi att just denna variant existerar :)
 

cjperry

Audemars
2-Faktor
Haha jag tvivlade också , men nu är det skrivet i sten att det är sant [emoji2]
Har precis lämnat den på service , så jag fick bara ha den hemma i 1h innan den flög sin kos igen [emoji6]

Ja, men sen kan du slita på den i fem år utan bekymmer :)

Edit: Glömde också säga att jag vill ha den när du är klar med den ;)
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Fy fan va roligt! Det är du värd... Synd bara att din Top Time bara ligger och skräpar. Ska du inte ta och sälja den, det känns så trist att veta att den bara samlar damm [emoji12]
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Fy fan va roligt! Det är du värd... Synd bara att din Top Time bara ligger och skräpar. Ska du inte ta och sälja den, det känns så trist att veta att den bara samlar damm [emoji12]

Ja speciellt när den är nyservad också så känns det faktiskt väldigt menlöst [emoji12] , men det är inte en top time jag har. Så du kan leta vidare efter en. Jag har en Long Playing hehe [emoji41]
 
Topp