• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

När använder ni era ks-klockor?

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Tycker att det är sällan man ser de ks-klockor som en del medlemmar har "in action".
Använder ni dom bara vid särskilda tillfällen (högtidsdagar etc.)? Visa gärna lite bilder på era ks-klockor, ni som har :)
Jag har hittils inte sett en enda på säljes/bytes, men snart borde det väl dyka upp någon ;)
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Den som säljer sin är för evigt bannad..
Okej. Varför då? Var det någonting som avtalades i samband med beställning? Betyder detta att det är heeeelt omöjligt att få tag i en ks-klocka om man inte var med från början?
När använder du din klocka? Roterar du den med dina andra klockor?
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Okej. Varför då? Var det någonting som avtalades i samband med beställning? Betyder detta att det är heeeelt omöjligt att få tag i en ks-klocka om man inte var med från början?
När använder du din klocka? Roterar du den med dina andra klockor?

Ja det var ett villkor, alla fick också ett eget nummer. Tyvärr är min och flera andras inne på "justering"..
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Tycker att det är sällan man ser de ks-klockor som en del medlemmar har "in action".
Använder ni dom bara vid särskilda tillfällen (högtidsdagar etc.)? Visa gärna lite bilder på era ks-klockor, ni som har :)
Jag har hittils inte sett en enda på säljes/bytes, men snart borde det väl dyka upp någon ;)
Allt är Torstens fel, kan tyvärr inte säga mer än så...
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Aha, där ser man. Spännande med justering. Det förklarar ju också (kanske) varför det är så få ks-klockor i "dagens klocka" och i "fredagstråden" :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tycker att det är sällan man ser de ks-klockor som en del medlemmar har "in action".
Använder ni dom bara vid särskilda tillfällen (högtidsdagar etc.)? Visa gärna lite bilder på era ks-klockor, ni som har :)
Jag har hittils inte sett en enda på säljes/bytes, men snart borde det väl dyka upp någon ;)
Använder min nästan dagligen. Jävla bra klocka!
decfe199265563622d32a8445821d86b_zps4c52715c.jpg

:D
 
Topp