• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

När jag var ung åkte inte bikers runt på snygga välbyggda hojar.

Ministern

Founder
2-Faktor
Detta var en vanlig syn.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg



Det bästa av allt är att alla är till salu just nu på Blocket så vad väntar ni på!
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Tiderna ändras och likaså byggandet...
Visst är de coola men inget jag skulle köpa/bygga och jag tycker dem är ganska fula också...
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Ljuvligt!

Jag tror att Trajja 500:an (?) överst var jag spekulant på för 30 år sedan, men den var limegrön metallic då. I a f var det en sådan tank.

Hondan längst ner tror jag mig veta vem som byggde...

Måste ut på blocket och spana… :)
 

DrDre

Patek
Roligt att se bilderna. De sammanfattar väl alla attribut som var populära på den tiden. Möjligtvis skulle man lägga till flake-lack och någon svulstig motivlack föreställande en överdrivet kurvig valkyria eller en drake.
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Dom är sjukt fula men något inom mig gillar det ändå. Kanske för att man stått där som 13-14 åring och tyckt att dom var stenhårda. Skulle inte gärna sporta en idag dock :bag:
 

bartoldous

Cartier
Mumma för en gammal uv men vet i fan om du inte har kommit över rekvisitan från easy rider Spence?Väntar bara på en bild av captain america :D Bilden på "Savagen" fick det att vattnas i munnen,vill ha.
untitled.png
 

Bilagor

  • untitled.png
    untitled.png
    33 KB · Visningar: 43

Ministern

Founder
2-Faktor
Mumma för en gammal uv men vet i fan om du inte har kommit över rekvisitan från easy rider Spence?Väntar bara på en bild av captain america :D Bilden på "Savagen" fick det att vattnas i munnen,vill ha.
untitled.png

Jag försökte få Wollen att köpa denna
Mumma för en gammal uv men vet i fan om du inte har kommit över rekvisitan från easy rider Spence?Väntar bara på en bild av captain america :D Bilden på "Savagen" fick det att vattnas i munnen,vill ha.
untitled.png
stilideal!
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Ape är utan tvekan det bekvämaste styret.
Jag gillar det i alla fall :)
Nu har ju ingen av mina hojar något monsterhäng men klubb brodern du såg förra veckan kör ju med 18" och han tycker det är bekvämt.

Bild från premiärturen idag
image.jpg

Varvade lite extra utanför din kåk för ca 45min sen, mitt sätt att säga "hej" ;)
 
Topp