• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nästa klocka, vad ska det bli?...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Efter ha sett ekmikaels DJII så tycker jag valet är ganska så enkelt, just att det finna massor av tavlor att välja. Arabiska siffror på tavla är bara för gött :happyhappy:
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Kör på en blå DJII... Den är grym! Inte alls särskilt lik Milagauss.. Sen passar du nog bättre i lite större dinkor...
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
"Det är ngt speciellt med Rolex".. Jag vet fan inte vad jag ska säga!! JO det vet jag. PANEfakkingRAI!! Är det du eller jag som nyss passerat 50??!! Du har ju 2 Rollar:-o. Men är det så du vill ha det så ta en 2 tonare direkt då "Gubbjävel".. ;-)
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Ja, den här lockar ju....

RolexDJIIFW4.jpg


Men även Expyn 39mm....

Du skriver att minus med Exp I är att den är lite tråkig och bara finns med svart tavla. Du kan inte tänka dig 36mm så de klockorna går ju bort. Annars hade 116000 varit ett alternativ:

UOSsndK.jpg


Du gillar Omega AT Skyfall men vill hellre köpa en Rolex. Så du har ju egentligen redan bestämt dig för vad du ska köpa. ;)

En DJII med vitguldskrans och blå urtavla. Skulle du mot förmodan tröttna på urtavlan då finns det ju flera att byta till för en "billig" peng.

Se så spring och köp! :D
 
Topp