• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nästa steg?

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Hmmm... 16613 är ju perfekt för våren/sommaren. Jag tycker du kör på den samt en liten dressare på 34-36 att skifta med!

16613 får min röst! Kör på en blå, det är en perfekt sommardinka!

Sant! Tycker också dom ligger rätt så rimligt i pris jämfört med många modeller, runt 50-55k för ett fint exemplar.
Det enda jag känner är att jag är en OWG, och jag vill inte att den ska sticka allt för mycket i ögonen på folk, tänker främst kollegor etc..
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Testat Grand Seiko? Otroliga klockor
Aldrig testat men håller med dig. Dock är jag för feg för att lägga så mycket pengar på en Seiko.
Vet att det låter töntigt men vill känna att jag köpt nåt exklusivt, Seiko ger mig inte den känslan tyvärr.
 

jarrebarre99

Patek
2-Faktor
Sant! Tycker också dom ligger rätt så rimligt i pris jämfört med många modeller, runt 50-55k för ett fint exemplar.
Det enda jag känner är att jag är en OWG, och jag vill inte att den ska sticka allt för mycket i ögonen på folk, tänker främst kollegor etc..

Det är lugnt, du kommer undan med en TT sub, KBK;)
 
Topp