• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nååååå - köpte nån KS'are nått idag på Kaplans alt Antikmässan?

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Någon som stretchade plusklädret alt swipade fina kortet idag på nått av ställena?

(banköverföring är ju inte lika sexigt)
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Jag var på G med en DD, men fegade ur. Höll krampaktigt i spaden på några andra, men alla sprang iväg. Synd!
 
Nämnde det i andra tråden. Jag var sugen på Pre Explorern, men fick förhinder och lyckades precis missa när jag skulle ringa in ett bud.
Den var nr 119 och de var då på nr 126.

Någon som har tips på var man kan hitta en?
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Var inställt på tre kronografer, var nära på en men de andra stack lite.
 

David

Bödeln
Och då vill du röka snyggt. Frågor på det?

Inga frågor.

130518-NY_zpse3c27767.jpg


Jag köpte varsin näsduk från rolex till mig och JakobZ , vi kör Omega för vi inte har råd med Rolex så vi får ta varje chans vi kan att drömma.

Jag missade berättelsen, vad var bakgrunden till innehavet av de där näsdukarna?
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Mmmm, den kronmärkta var jag nära. Enicarn stack lite och Universal flög iväg pga med mitt Cartierköp. Men jag är nästan lika glad för det då tanken sitter så fint. Du var inte på något?
Spännande med kronmärkt Excelsior, fin boettform på den. Höll mig till fönstershopping denna gång men sneglade mer än nyfiket på någon Omega men det var inte läge helt enkelt.
 
Topp