• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon här som knep Dr Watch Royal Oak?

Whedda

Rolex
Standardservice börjar på 12.5k om jag inte minns fel.
Samt att i urverket inte är så känt för att vara driftsäkert.

Nej standard startar på 9 400kr. Dock kan det landa på betydligt mer om delar behöver bytas.

Urverket som också är JLC-baserat är ganska komplicerat och känsligt om man inte håller serviceintervallen


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Nymans ur tar 9.400:- (ej polering) plus eventuellt extra som kan tillkomma. Dagsfärsk uppgift :)

Inte direkt billigt det heller, är som glassen sa lite knepigare urverk än deras egna 3120.
Nej standard startar på 9 400kr. Dock kan det landa på betydligt mer om delar behöver bytas.

Urverket som också är JLC-baserat är ganska komplicerat och känsligt om man inte håller serviceintervallen


Skickas från min iPhone via Tapatalk
Tack för rättelsen :) jag måste ha drömt att den låg på 12.5k.
 
D

Deleted member 1265

Guest
Bara en reflektion, en klocka som beg kostar ca 50k bek kostar 12,5k att serva, kändes dyrt/mycket pengar...
 

Ryttaren

Rolex
Ingen som servat ännu, spekuleras bara om drwatch klockans kondition, samt konstaterande att service är dyrt när det väl är dags.

Jag kollade upp priser med nymans bara för att veta mer exakt vad det ligger på idag.
 

cab

Audemars
2-Faktor
Hehe var också lite sugen på den men hann inte undersöka den mera :)

Finns det någon här som vet när 14790 kom med den nya träboxen?
 
Topp