• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon måste ju vara först

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Vid baselsläppet så ska jag inte påstå att jag blev tokförälskad i den men den har helt klart växt under tiden jag väntat även om den var lite kortare än planerat.



Men nu är den här, äntligen!

116500LN !


40mm, keramik bezel & cal 4130.
På oyster med PCL.
72h powereserve & tät till 100m


image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Grymt! :D Stort grattis till den första på forumet! ;)
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Grattis Hooken, snabb som en Höök att gripa en! Måste vara roligt att känna sig priviligierad och få bära den exklusivt som en av de första. Denna blir garanterat en klassiker. Gillar den i vitt!

Nice grattis - Sälj direkt till galet överpris, hörde att folk betalar lite vad som helst för att slippa vänta! :)
Enligt Ben Clymer och John Mayer på Hodinkee så bjuder folk dubbla pengen och troligtvis ännu mer (upp till 30000 dollar?) för att få tag på en;
https://www.hodinkee.com/articles/ben-clymer-and-john-mayer-talk-about-the-new-daytona
 

JKanon

Omega
Måste medge att jag inte var helt övertygad när jag först såg den, men den där var verkligen skitsnygg på ren svenska!

Stort grattis!!
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Stort GRATTIS! Fan va roligt att dem börjar trilla in i lilla Sverige också. Köpt i Stockholm eller?

Nu får du ösa på med bilder! :D
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Bra där @hook !!! Först! Etta! Guldmedalj! Hoppas du inte startar fredagen för tidigt och super bort den nu!
BTW, den där klockan såg rätt ok ut mycket bättre än Carolina Gynning Daytonan:D:D:D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp