• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Facegravy

Panerai
2-Faktor
Ska ta mig en funderare ifall det blir något.
Står just nu utan någon klocka jag är helt nöjd med. Känner stressen!:woot:
 

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Nu var jag väldigt negativ till nya loggan när den kom men såhär efter lite tanke fattar jag vad de vill åstadkomma. Den gamla loggan var... asså, det var inget jag fastnade för (och båda mina CW har lämnat), den här sticker åtminstone ut. Ärligt sagt minns jag knappt hur den gamla såg ut.

Vi får se om de släpper någon modell som får mig att slå till, loggan kommer iaf inte hindra mig.
Önskar jag kunde ha en mer avslappnad inställning till loggan men det går bara inte. Har absolut inga problem med typsnitt och namn överhuvudtaget det är bara placeringen som stör mig, kl 9 känns så parfymklocka för mig.
 
IMG_3820.JPG
IMG_3821.JPG
Åh vad bra det känns med den större modellen. Lyckades tom få tag på den med brittisk racinggrön bezel.

På riktigt kär :D
 

Leafvalley

Cartier

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Snyggt, hur länge har du haft den? Börjar bli sugen nu på en sommardykare att bada med. Kan inte riktig bestämma mig mellan en helsvart vintage eller en standard med röd vridring och svart vågtavla. Vad tycker ni?
Hmmm, jag har haft den sedan Vintage kom ut, är det två år sedan?
Jag har en orange mark i också med vacker vågtavla. Skaffa med vågtavla.
 

marwe

Breitling
Förlorade precis en budgivning på ebay på en svart 38mm trident c60 splitt ny (plast och tags kvar) med gamla loggan. Surt surt surt...Känns kanske som att den chansen aldrig kommer igen. Försöker fortfarande förstå vad som just hände. Sjukt irriterande!

Onödig information kanske men söker nog lite medlidande bara.
 
Senast ändrad:

Anatta

Panerai
2-Faktor
Förlorade precis en budgivning på ebay på en svart 38mm trident c60 splitt ny (plast och tags kvar) med gamla loggan. Surt surt surt...Känns kanske som att den chansen aldrig kommer igen. Försöker fortfarande förstå vad som just hände. Sjukt irriterande!

Onödig information kanske men söker nog lite medlidande bara.

Klapp klapp. Såja. Den kommer upp igen...
 
@Swiss avant garde

Köpte du den på ebay?
Hur blev det med moms och tull?
Har aldrig köpt på ebay innan, så lite nyfiken :)
Du verkade ju fått leverans av klockan rätt fort!
Köpte den på eBay uk och av privat person.

Inom EU har du ingen tull. Endast utanför, sen vet jag inte hur det blir med Storbritannien nu när de är på uttåg. Man skriver ju ingen varudeklaration inom EU.

Jag fick den sjukt snabbt, personen jag köpte den av hade möjlighet att skicka den samma dag som jag köpte den.

Sammanfattat efter några dagar. Klockan är magisk :)
 
Topp