• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Ett tag sedan jag körde denna, får abstinens efter några dagar.
IMG_1651.JPG
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Någon med koll när cw brukar rea ut? Lite sugen på nya trident Quartz, ändrat mig en hel del om nya loggan just på den. Men inte så sugen betala fullpris, inte för att den lär vara ovärd mer för att det just oftast kommer 15-50% på vissa då och då...

Köp lär iof ändå inte va aktuellt förrens i höst ändå... :)
 

AE41500

Panerai
Det sker lite sporadiskt, det gäller att hålla koll på hemsidan. Bäst koll får man om man pren. på deras nyhetsbrev alt. hänger på:
www.christopherwardforum.com
Där får man även info. om när dom kör deras generella rabatter. Informeras ej på hemsidan. Ex.vis, nu och fram till sista juni får man 60 euro rabatt om man handlar för mer än 350 euro och 120 euro rabatt över 600 euro.
 

Julle

Omega
Skickade du den till CW? Om så får du gärna återkomma med totalpris och hur den var!
Ja visst! Egentligen är det reparation som ska gå på deras femårsgaranti. Upptäckte för inte så längesen att gmt-visaren inte prickade rätt på timmen utan sackade efter litegrann. Googlade och tydligen är det ett ganska vanligt problem med det urverket. Skickade iväg klockan för ca 2 veckor sen och fick mail idag av dom att det skulle bli klart på ca 5-6 veckor!
 

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Damn! Wow. Där finns inspo att hämta! Den med blå tavla, blått glas, 40mm. Jag köper 2 :D

Ja, dreglat över flera stycken i den tråden. Den där "nordwulf" borde omgående anställas av CW om han nu inte redan är det o_O

Ååååh men nästan bara jobbigt att se det där... Man kan väl bara hoppas att chris ward tar till sig lite av förslagen för de där klockorna var riktigt härliga....
Alltså denna, ren och skär kärlek.
IMG_1691.JPG

Edit: Och i 40mm då.
 
Topp