• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Leafvalley

Cartier
Hej
Jag är ny här och har precis fått hem min första CW. Jag e förälskad.
20170614_124454.jpg
20170614_201906.jpg

Riktigt snygg färg kombo, Grattis och välkommen ;)
 
Ifall någon vill göra sig av med sin CW Trident Pro med förra logan så är det bara att slänga iväg ett PM till mig! Otroligt fin o prisvärd klocka...
 

marwe

Breitling
Har beställt en 38mm svart trident. Blev en ny med loggan kl 9. Är ju tydligen slut i lager så den ska komma någon gång i början på juli. Ska bli spännande att se om den lever upp till mina högt ställda förväntningar.
 

AE41500

Panerai
Har beställt en 38mm svart trident. Blev en ny med loggan kl 9. Är ju tydligen slut i lager så den ska komma någon gång i början på juli. Ska bli spännande att se om den lever upp till mina högt ställda förväntningar.
Jag hade väl "normalhöga" förväntningar på min, och den slog dom med råge. Nu är förväntningar lite subjektivt, men vill tro att du blir nöjd med kvaliten vs. pris :)
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Någon som shoppade loss nu i veckan på deras 50%-kampanj? Jag var ruskigt sugen på ett par men har köpstopp just nu så fick bara bli ett nytt band till min C9 Pulsometer
 

Gurra G

Omega
Är oerhört sugen på en C60 trident GMT eller en C60 Trident Titanium Pro. Någon som har erfarenheter av dessa?
Dum fråga men hur är titan modellen i förhållande till de övriga?
 
Topp