• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon med erfarenhet av import från Polen?

Jag ska beställa lite grejor från Polen och behöver hjälp med transport. Det är ett tio/femton pallar som väger typ 2-3ton totalt.

Någon som har känningar i transportbranschen som åkt lite i Polen? Skicka gärna PM! :woot:
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Farsan var nere i Gdansk och implementerade något under typ ett år för ett tag sen, lämpligt så är han inom logistikbranschen... Återkommer.
 
Nu är det dags igen! 14 pallar ska från Krakow till Skellefteå.
Förra gången använde jag Scandinavian Express på inrådan av ZQT här ovanför, och det fungerade 100% perfekt. Mycket bra att ha att göra med, snyggt lastat och ett fint ekipage med försiktig förare.
Men jag kollar som vanligt gärna alternativ och har ni några känningar inom seriösa transporter från Polen till Sverige så tipsa gärna!
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Nu är det dags igen! 14 pallar ska från Krakow till Skellefteå.
Förra gången använde jag Scandinavian Express på inrådan av ZQT här ovanför, och det fungerade 100% perfekt. Mycket bra att ha att göra med, snyggt lastat och ett fint ekipage med försiktig förare.
Men jag kollar som vanligt gärna alternativ och har ni några känningar inom seriösa transporter från Polen till Sverige så tipsa gärna!
Tjena
Vad betalade du ca ?
skicka mig ett pm. har kontakter.
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Nu är det dags igen! 14 pallar ska från Krakow till Skellefteå.
Förra gången använde jag Scandinavian Express på inrådan av ZQT här ovanför, och det fungerade 100% perfekt. Mycket bra att ha att göra med, snyggt lastat och ett fint ekipage med försiktig förare.
Men jag kollar som vanligt gärna alternativ och har ni några känningar inom seriösa transporter från Polen till Sverige så tipsa gärna!
Testa packbud.com använt den ett antal gånger, klockrent!
 

RosaCasio

Cartier
Tips är att få ert gods pallat och lastsäkrat i pallen (altså avsändaren säkrar godset direkt på pallen) för det kommer med 99% sannolikhet gå inom tre terminaler och omlastas. Det är vid dessa tillfällen som de flesta skador sker.
 
Tips är att få ert gods pallat och lastsäkrat i pallen (altså avsändaren säkrar godset direkt på pallen) för det kommer med 99% sannolikhet gå inom tre terminaler och omlastas. Det är vid dessa tillfällen som de flesta skador sker.

Mina pallar ser ut såhär. Förra vändan så var det inte en enda skråma på något av det jag hade beställt, så man hoppas ju att det ska bli lika bra den här gången. :)
WP_20170222_003.jpg
 
Topp