• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon med erfarenhet från "simplewatch.com"?

J.G.L

Omega
En hemsida med upp till "90%" rabatt på klockor, några år gamla modeller. Är det någon som vet något om dem eller produkterna de säljer. Jag brukar säga som så många andra, " verkar det vara för bra för att vara sant så är det nog det". Fake eller inte?

www.simple-watch.com
image.png
 
Senast ändrad:

meo_swe

Audemars
I "bästa" fall får du en fake. Antagligen ingenting hemskickat.
Fråga dig själv varför man skulle sälja en klocka till 90% rabatt, när folk skulle formligen slåss om att köpa en liknande klocka till 50% rabatt.
 

J.G.L

Omega
Det dök upp som reklam på FB. Tror inte det stor något pris där så jag klickade in, kände väl direkt att det var lite väl bra (eller inte).
 

Skeeter

Panerai
Det dök upp som reklam på FB. Tror inte det stor något pris där så jag klickade in, kände väl direkt att det var lite väl bra (eller inte).
Scam känslan är total, i bästa fall får man en fake klocka.
Notera att alla klockor oavsett modell är listprissatta till dryga $1000 så att 90% rabatt ska landa på ca $129-$144,
 
Topp