Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Någon med erfarenhet från "simplewatch.com"?

Diskussion i 'Diskussion' startad av J.G.L, 28 mars 2016.

1. J.G.L
    Trådstartare

J.G.L Bonde

Från:
    Taberg
    En hemsida med upp till "90%" rabatt på klockor, några år gamla modeller. Är det någon som vet något om dem eller produkterna de säljer. Jag brukar säga som så många andra, " verkar det vara för bra för att vara sant så är det nog det". Fake eller inte?

www.simple-watch.com
    image.png

Senast ändrad: 28 mars 2016
  2. tomrum

tomrum Torpare

Ja alltså en Seamaster Planet Ocean Black Dial för 110 Dollar känns väl inte superseriöst...

Anders Forsberg och ScubaKing gillar detta.
  3. M.U

M.U Biskop

Hade försökt att hålla mig så långt borta från detta som möjligt.. typ.. jätte långt

Anders Forsberg gillar detta.
  4. meo_swe

meo_swe Biskop

I "bästa" fall får du en fake. Antagligen ingenting hemskickat.
    Fråga dig själv varför man skulle sälja en klocka till 90% rabatt, när folk skulle formligen slåss om att köpa en liknande klocka till 50% rabatt.

tomrum gillar detta.
  5. J.G.L
    Trådstartare

J.G.L Bonde

Från:
    Taberg
    Det dök upp som reklam på FB. Tror inte det stor något pris där så jag klickade in, kände väl direkt att det var lite väl bra (eller inte).

6. Skeeter

Skeeter Stadsbo

Scam känslan är total, i bästa fall får man en fake klocka.
    Notera att alla klockor oavsett modell är listprissatta till dryga $1000 så att 90% rabatt ska landa på ca $129-$144,

7. Daniel1978

Daniel1978 Bonde

90% rabatt, jag köper hela lagret :)

Mårtenssons ur Brookfield