• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon på KS som servat sin "bas" Seiko hos AD?

Chuck

Patek
2-Faktor
Funderade på detta med service på billigare verk då man nu har en verklig keeper - Padi Y&M LE.

Någon som trots lågt inköps pris lämnat in sin billigare Seiko 500kr-5000kr på service nångång?
 

månljus

Panerai
Haha kan tyvärr inte hjälpa dig @Chuck men gillar namnet Padi Y&M LE. Premium i framtiden? :cigar:
Det enda jag gjort är att kollat vad det skulle kosta att ta hem ett nytt glas hos Klockmaster till en Seiko i den prisklassen, tyckte inte att klockan var värd kostnaden, då jag nästan kunde få en ny för dom pengarna.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Såg det nu haha passande nog i Kobra Kai "Paddie jummlee"
:woot:
Premium vetefan, för mig är det ett renodlad WIS exemplar av PADI. På sikt betingar det inte mer värde på marknaden såsätt utan mer ett personligt värde för mig. :heart:

Men jag tippar på att det är få som servat sina billiga SEIKOS. Men tråden är ganska färsk, vi får se!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
image.jpeg
image.jpeg
Vad sitter det för verk i en sån rackare? Kan man få en bild på hur den ser ut?
Sitter ett Seiko 4r36, har inga detaljerade till hands
 
Topp