• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartiertråden

D

Deleted member 4412

Guest
Reverson är iaf sjukt mycket dyrare att serva. Visst är den snygg som 17 men jag tycker iaf att Tanken är betydligt mer prisvärd plus att det är så skönt och smidigt med quartz:)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Blev ett mini GTG över en kopp java med Weasel o lite klämmandes på stålisen me länk:)
image.jpg
image.jpg

Me Like a Lot!!
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
De jobbigaste bilderna att se på lång tid. Suget är jobbigt, speciellt när min lite fula kantiga vulgodinka är är på annan ort sedan länge.


Midasen? Vad är det som ska göras? Vill minnas att du hade den hos Rolex för ett tag sedan med.

Santosen är grym. Det är mycket guld i boetten.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Midasen? Vad är det som ska göras? Vill minnas att du hade den hos Rolex för ett tag sedan med.

Santosen är grym. Det är mycket guld i boetten.

Mmmm, den är hos Rolex igen för fjärde? gången. Tappat räkningen.

Verkligen grym, vet att stålboetten är riktigt massiv så kan tänka mig att din är det med? Länken är ju däremot lite tunnare, men det är skön luftning och ribborna går åt rätt håll.
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Mmmm, den är hos Rolex igen för fjärde? gången. Tappat räkningen.

Verkligen grym, vet att stålboetten är riktigt massiv så kan tänka mig att din är det med? Länken är ju däremot lite tunnare, men det är skön luftning och ribborna går åt rätt håll.


Tråkigt. Hoppas att du får tillbaka den snart.

Ja, den är riktigt massiv. Inget ihåligt alls utan ett stycke solitt guld i stort sett med ett litet hål för verket.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Jag blev helt hooked på det här med Cartier. En santos 100 är tanken och den santos som väckte intresset får lämna för att stötta nya köpet. :D
 
Topp