• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som följer MotoGP

MaziK

Rolex
2-Faktor
Säger bara go Vale :)

Har "följt" honom sedan han körde 125, blir några år det. Jag har har haft turen att se honom vinna två gånger live (Assen och Brno)

0d0082276bb76a1271feada23a9f4fc3.jpg


Dags för race i Argentina om några minuter.
 

Mr Chance

Kalmar
Har följt av och till sedan Kevin Schwantz dagar :) Nu blir det mest via instagram och youtube, ska försöka se lite fler race i år.
 

Vincent

Cartier
kollade rätt mycket när Casey Stoner körde men sen tappade jag intresset lite men känner att det är på gång tillbaks nu igen vilket är skönt :D
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Stort MotoGP-fan. Och håller Vale som en av de största förarna och motorsport-profilerna genom historien.

Finns en anledning till att mina hundar hetat Rossi och Katho.

Har dock haft dåligt med tid och följa de senaste säsongerna.

Är så gammal att jag saknar 2-takts 500orna. Det var manligt på riktigt.
 

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Har följt motoGP slaviskt i många år, framförallt Ducati såklart. Kollar även annan mc racing, men det är GP som får mest tid.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Bump-dags! Imorn drar det igång igen! Själv är jag stort Rossifan och har alltid varit - vilka håller ni på? :) Hoppas på en rolig säsong.
 

MrJL

Omega
2-Faktor
Jag är så sjukt taggad inför morgondagen!
Att Rossi dessutom skrev på för 2 år till är ju riktigt kul!

Undra hur denna säsongen blir med tanke på kriget förra säsongen...
 

Zingo

Rolex
Racet var ju lite... Sådär. Sista varvet som var kul. Roligt att Duccarna gick så bra (iaf rakt fram :p).
 

MrJL

Omega
2-Faktor
Ja, jäklar vad Ducati har lyckats bra med hojarna! Trodde aldrig att en Ducati skulle klara sig så bra... Tråkigt race, men det är ju bara början.
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Så jäkla bra att det är igång. Har inget bredband eller tv för tillfället. Fick titta på mobilen :)

Vilken jäkla knuff duccarna har alltså :)
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Var på annan MC-relaterad aktivitet igår med farsan (meckade hoj med hans polare) så såg loppet för ett par timmar sedan. Ganska händelselöst lopp men som alltid kul racing ändå. Lite besviken att Rossi inte lyckades knipa tredjeplatsen... Men men :)
 

Zingo

Rolex
Intressant med toppfort på 350 km/h, liiite snabbare än på Gåsen.. :D (eller hur blir det med nya depåkurvan? :bag:).
 
Topp