• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som följer MotoGP

MrJL

Omega
2-Faktor
Puh, tänkte väl. Blev orolig att de körde idag. Såg att de kör i morgon kväll.
Ska bli riktigt nice!
 

Zingo

Rolex
Herregud, man gör inte så i sista kurvan i racet men härligt för Rossi.

Noterade att när MM stod på pallen hade fått på sig kepa med reklam, solbrillor, dryck i handen och en klocka runt handleden. Den såg dock inte alltför imponerade ut av det lilla jag såg. Någon som vet vilken modell det var?
 

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Vad trött man blir... Iannone som är min idol. OK att ta i sådär om det är typ sista racet för säsongen o man krigar för förstaplatsen, men se till så att bägge fabrikarna hamnar utanför pallen är ju vansinne. Han borde få straffet att tvätta Dovis hoj resten av säsongen.
 

MrJL

Omega
2-Faktor
Riktigt underhållande måste jag säga. Kampen mellan MM och Rossi var en riktig nagelbitare.
Visst ska man kanske inte maxa så som Iannone gjorde, men han fick trots allt framhjulsläpp på vad som såg ut som att vara blöt asfalt?
Hur som helst så var det riktigt kul att Pedrosa hamnade på sin plats... Trodde man ju aldrig :)
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Var ett kul race! Kul när Marquez och Rossi tog upp kampen tidigt i loppet. Jag o farsan var rätt besvikna när Rossi verkade hamna utanför pallen där på sista varvet trots omkörningsförsöken men tråkigt för Duccarna att åka av sådär... Vilken katastrof för dem. Glad att Rossi hamnade på pallen dock, tycker han ändå var värd det när hans andra hoj verkade gå så krasst.
 

MrJL

Omega
2-Faktor
Shit vilken olycka som kunde hänt när Pedrosa drog omkull...
Tur man kör Dunlop.. Å andra sidan hade nog de där däcken funkat för mig också.. Hade nog inte fått upp värmen i dom däremot.
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Pedrosa fick ett kasst under inbromsning och smällde rätt in i sidan på Dovizioso. Somnade nästan också lite efter Rossi åkte av. Vråla rätt ut när jag såg honom fara av... :(
Ajdå, det lät inget vidare! Men det gick bra med dem?

Ja luften gick ur när Rossi åkte av. Undrar vad som hände ut på rakan varvet innan när han blev omkörd av 4 hojar
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Ajdå, det lät inget vidare! Men det gick bra med dem?

Ja luften gick ur när Rossi åkte av. Undrar vad som hände ut på rakan varvet innan när han blev omkörd av 4 hojar
Det gick bra, men Dovizioso var ju inte så happy.

Ja jag noterade också det, vi hörde sen att det troligen var något problem med kopplingen, att den började slira.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Hehe du behöver inte säga sorry @Zingo. Tänkte inte, det klia i fingrarna och trådtiteln var i fetstilt och en liiiten del ville veta hur det gick, visste att jag tog en enorm risk :D
 

Zingo

Rolex
Ojojoj! Vinales och Suzuki på första plats. Vilken skräll! :)
image.jpeg
 
Topp