Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Någon som handlat av IslandWatch ?

Diskussion i 'Diskussion' startad av calzone, 9 juni 2013.

1. calzone
    Trådstartare

calzone Biskop

Hej ngn som handlat av denna butik ? : http://www.longislandwatch.com/

Man får lite ont i huvet av prissättningarna och sen när man lägger klockan i kundvagnen så får man ett dyrare pris ?

Tacksam för tips :D

2. Jockinho

Jockinho Friends of KS

Från:
    Motala
    Inte handlat men ska vara kosher :) För mig att frakten är dyr till Europa (skickas från USA tror jag).

3. Birchgrove

Birchgrove Stadsbo

Från:
    Norrköping
    Jag köpte mig en Orient från den sidan, allt fungerade bra. Vet inte varför du får ett dyrare pris efter lagt varan i kundkorgen, men gissar på frakt?

Dock så åker du på moms+tull med största sannolikhet när du handlar från en amerikansk sida.

4. henk von helvete

henk von helvete Bonde

Från:
    Örebro
    De har Orient Makon med orange bezel :hungry:

5. Royaron

Royaron Torpare

Har handlat där. Helt okej.

Mårtenssons ur Brookfield