• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som handlat hos mywatch?

Ronny

Breitling
Hejsan

Någon som handlat något hos mywatch?
Tänkte nämligen lägga en beställning, så undrar hur pass pålitlig den sidan är.
Mvh R
 

Adro

Panerai
2-Faktor
Tydligen är den jäkligt pålitlig, la en beställning i förrgår och kunde hämta den dagen efter på deras utlämningsställe. Kanon [emoji106]
 
Jag hade mailkontakt med den på Mywatch.nu och jag upplevde det som aningen oseriös. Eftersom de hade två nya Breitling Superocean Héritage 42, med samma ref.nr, för olika pris och förklarade det med att klockorna hade olika urverk.
 

alex_c

Cartier
2-Faktor
Har inte handlat därifrån men ringde dem och hade ett ganska långt samtal ang vissa produkter och leverans/upphämtning. Fick ett mycket positivt intryck och upplevde dem som seriösa och pålitliga. Men som sagt, inget köp än så kanske var detta inte till så stor hjälp (avstod köpet pga att klockan jag spanade på inte fick godkänt av sambon som den var avsedd för).
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
...av min ex-chef som är sugen på ett köp. Han ville såklart ha info om legitimitet, kundservice osv osv men när jag söker på mywatch synes det som att sajten är nedlagd. Någon som vet något?
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Oklart hur läget är nu. Det lades in en mängd bilder på FB-sidan i mitten av februari men förefaller ha varit händelselöst sedan dess.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
jag kommer inte in på www.mywatch.nu iaf, det står att sidan är ur bruk.....men nu testade jag igen, fem minuter senare och då funkade det. serverskit kanske....
 

jhm

Panerai
Någon som handlat där? Blev lite nyfiken och gick in och tittade. Skiljer ju en del i pris, frågan är ju bara om det är legitimt...
 

CarlV

Cartier
Jag handlade en oris därifrån för några veckor sen tog lite tid innan jag fick den fyra veckor sen! Bra sevice klockan kom och alla papper i ordning!
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Vilka modeller tänker du på då Spencer66?

Hade glömt att det varit en prishöjning...

Men rabatten känns ju bara sådär.. Fem procent typ?

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    117.9 KB · Visningar: 62

Hussehub

Breitling
gjorde en beställning av dem igår och fick bekräftelse, klockan skulle komma inom 4-12 dagar. Har dock försökt få tag i dem genom mail,fb och även genom deras telefonnummer på deras hemsida. Men signalerna kommer inte fram.. Börjar bli lite orolig. Bör jag vara det?
 

swedesoc

Panerai
2-Faktor
gjorde en beställning av dem igår och fick bekräftelse, klockan skulle komma inom 4-12 dagar. Har dock försökt få tag i dem genom mail,fb och även genom deras telefonnummer på deras hemsida. Men signalerna kommer inte fram.. Börjar bli lite orolig. Bör jag vara det?

Är väl ganska nystartat?
Ser väldigt mycket ut som en redan etablerad sida, bilder, font mm..
Hur valde du att betala?
Hoppas du inte lade ut för mycket om det inte skulle gå som det bör.
Skal tilläggas att jag INTE har hört något dåligt om denna sida, jag har aldrig handlat där men det kom upp en liknande tråd här på forumet nyligen.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
gjorde en beställning av dem igår och fick bekräftelse, klockan skulle komma inom 4-12 dagar. Har dock försökt få tag i dem genom mail,fb och även genom deras telefonnummer på deras hemsida. Men signalerna kommer inte fram.. Börjar bli lite orolig. Bör jag vara det?

edit: läste mywatcheshub, tog fel på sida sorry
Hoppas det går bra iaf
 

Hussehub

Breitling
Är väl ganska nystartat?
Ser väldigt mycket ut som en redan etablerad sida, bilder, font mm..
Hur valde du att betala?
Hoppas du inte lade ut för mycket om det inte skulle gå som det bör.
Skal tilläggas att jag INTE har hört något dåligt om denna sida, jag har aldrig handlat där men det kom upp en liknande tråd här på forumet nyligen.
Jag tog hela klockan på 12 månaders avbetalning.. Men inte fått något annat än en bekräftelse och inge svar på något.. 4-12 dagars leveranstid..
 

Subby

Rolex
Jag tog hela klockan på 12 månaders avbetalning.. Men inte fått något annat än en bekräftelse och inge svar på något.. 4-12 dagars leveranstid..

Jag är inte säker men jag tror att finanseringsföretag som Klarna och Qliro har sina egna avtal med säljaren, det skulle inte vara något problem alls. Men om det är något annat företag så har jag ingen aning.
 
Topp