Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Någon som handlat med ora24.gr

Diskussion i 'Diskussion' startad av Tommytvigg, 20 februari 2013.

1. Tommytvigg
    Trådstartare

Tommytvigg Borgare

Från:
    Dalarna
    Ja är det någon som handlat med denna grekiska handlare?
    Jag har googlat lite och tycker det enbart verkar vara positivt.

Mvh Tommy

2. Kson

Kson Friends of KS

Kan tyvärr inte hjälpa dig men om du handlar/hör nått så säg till :)

3. Wi

Wi The Insideman

Från:
    Stockholm
    har velat handla där många ggr..läst endast positivt, det som dock inte är positivt är att de INTE svarar på mail..

andheg gillar detta.
  4. Tommytvigg
    Trådstartare

Tommytvigg Borgare

Från:
    Dalarna
    Jasså gör dom inte? Ja då är det ju mindre lätt att göra affärer. Ska dra i väg ett mail får se.

Mvh Tommy

5. Tommytvigg
    Trådstartare

Tommytvigg Borgare

Från:
    Dalarna
    För den som är intresserad så fick jag tillbaka ett seriöst mail med all info hur en affär går till.
    Alla recensioner jag sett tyder på mycket seriös handlare.
    Så det är nog bara att handla av dom.

Mvh Tommy

6. Vnagenius

Vnagenius Stadsbo

Från:
    Halmstad
    Jag har själv inte handlat av dem men de recensioner jag läst är enbart positiva.
    Lycka till!
    Viktor

7. Charlotte Falk

Charlotte Falk Torpare

Hej Tommy,

Handlade du någonsin av Ora24.gr? Jag är nämligen själv intresserad av en Rolex de har.

Tack!
    /Charlotte

8. Tommytvigg
    Trådstartare

Tommytvigg Borgare

Från:
    Dalarna
    Hej Charlotte. Det blev en klocka på hemmaplan den gången. Men jag kan absolut tänka mej att handla av dom. Jag brukar fortfarande hålla lite koll på deras sida om det dyker upp något.
    Lycka till.

9. badmannen

badmannen Torpare

Köpte nyss en Cartier hos dom . Skickades snabbt efter att jag betalade. Dom svarade till 90procent på de frågor jag ställde så va väl ok.
    klockan va annonserad som i mint condition. men va ej ordentligt rengjord tyvärr. Även om jag skulle ta den till Cartier för en rengöring så skulle det fortfarande vara en bra affär . så trots lite dåligt skulle jag ända rekommendera dom. man får lite vad man betalar för brukar det ju vara =) .

10. antikmartin

antikmartin Stadsbo

Från:
    Hudiksvall
    Bra firma.
    Skickade en bytes klocka till dem, överförde mellanskillnad och fick klockan jättesnabbt
    Då,jag har 19,5 cm runt handleden passade inte klockans stållänk , kontaktade generalagent för märket vilka meddelade att länken var utgången och nya bitar kunde tillverkas upp till hög kostnad så kontaktade ora24 igen som lyckades skaka fram länkbitar i Grekland vilka de skickade alldeles gratis

paradis gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield