• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som handlat med ora24.gr

Tommytvigg

Cartier
Ja är det någon som handlat med denna grekiska handlare?
Jag har googlat lite och tycker det enbart verkar vara positivt.

Mvh Tommy
 

Wi

NLA
2-Faktor
har velat handla där många ggr..läst endast positivt, det som dock inte är positivt är att de INTE svarar på mail..
 

Tommytvigg

Cartier
För den som är intresserad så fick jag tillbaka ett seriöst mail med all info hur en affär går till.
Alla recensioner jag sett tyder på mycket seriös handlare.
Så det är nog bara att handla av dom.

Mvh Tommy
 

badmannen

Breitling
Köpte nyss en Cartier hos dom . Skickades snabbt efter att jag betalade. Dom svarade till 90procent på de frågor jag ställde så va väl ok.
klockan va annonserad som i mint condition. men va ej ordentligt rengjord tyvärr. Även om jag skulle ta den till Cartier för en rengöring så skulle det fortfarande vara en bra affär . så trots lite dåligt skulle jag ända rekommendera dom. man får lite vad man betalar för brukar det ju vara =) .
 

antikmartin

Cartier
2-Faktor
Bra firma.
Skickade en bytes klocka till dem, överförde mellanskillnad och fick klockan jättesnabbt
Då,jag har 19,5 cm runt handleden passade inte klockans stållänk , kontaktade generalagent för märket vilka meddelade att länken var utgången och nya bitar kunde tillverkas upp till hög kostnad så kontaktade ora24 igen som lyckades skaka fram länkbitar i Grekland vilka de skickade alldeles gratis
 

Sompa

Cartier
Ett tag sedan denna tråd var vaken.
Handlade i år en Tag Heuer Grand Carrera av dom och det var bara positivt.
Snabb leverans, beställde söndag kväll och hade klockan på tisdagen kl 14,00.
Han var väldigt tillmötesgående och trevlig och svarade på mejl väldigt snabbt.
Klockorna är genomgångna innan köp samt man får 1 års garanti.
Rekommenderas.
 
Topp