• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som mötts av felmeddelande idag?

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Precis som rubriken säger, är det någon som mötts av felmeddelande på sidan idag?
max_user_connection-felmeddelandet that is.

Om du gjort det, skriv gärna i tråden. Gärna ungefärlig tidpunkt också.
 

Josa

Omega
2-Faktor
Hej

fick det nu precis, försökte gå in på köp & sälj och sen när jag skulle gå tillbaka till diskussion.

/Josa
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Har gjort en ändring.
Rapportera gärna om någon stöter på det från och med nu - 15:21.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Detta är kanske inte relaterat, men vart tog 'latest'-funktionen vägen i mitt Tapatalk? Försvunnit både i paddan och telefonen men fungerar bra för andra forum där jag är inloggad.

a6yryhyp.jpg


Edit: Såhär ser det ut vanligtvis,
ehabape9.jpg
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Rber skrev:
Detta är kanske inte relaterat, men vart tog 'latest'-funktionen vägen i mitt Tapatalk? Försvunnit både i paddan och telefonen men fungerar bra för andra forum där jag är inloggad.

a6yryhyp.jpg
Glömde ticka i en ruta :) fixat.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Rber skrev:
daviden skrev:
Rber skrev:
Detta är kanske inte relaterat, men vart tog 'latest'-funktionen vägen i mitt Tapatalk? Försvunnit både i paddan och telefonen men fungerar bra för andra forum där jag är inloggad.

a6yryhyp.jpg
Glömde ticka i en ruta :) fixat.
Snabba ryck, snyggt. Bra jobbat med felsökning också!
Jobbat på det. Ser dock ut som om det får lösas då vi byter webbhotell - vilket kommer ske de närmaste dagarna.
 

Aron

Omega
daviden skrev:
Precis som rubriken säger, är det någon som mötts av felmeddelande på sidan idag?
max_user_connection-felmeddelandet that is.

Om du gjort det, skriv gärna i tråden. Gärna ungefärlig tidpunkt också.

Ja, nu precis, ca 21,05 då med andra ord
 

Målarn

The Steak

Ricrob

Patek
God morgon!

Kom inte om alls under ett par timmar igår kväll men det var inte det vanliga felmeddelandet, utan en text där det stod att det inte gick att komma in på sidan pga att "nätverksippkoppling saknas".

Kanske pga att du roddade med hotellbytet? Hoppas det, för gårdagen var påfrestande och abstinensframkallande.. ;)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ricrob skrev:
God morgon!

Kom inte om alls under ett par timmar igår kväll men det var inte det vanliga felmeddelandet, utan en text där det stod att det inte gick att komma in på sidan pga att "nätverksippkoppling saknas".

Kanske pga att du roddade med hotellbytet? Hoppas det, för gårdagen var påfrestande och abstinensframkallande.. ;)
Det där var helt och hållet Loopias fel, en webbserver som mådde dåligt.
Fast, flera timmar var det inte...
 

Ricrob

Patek
daviden skrev:
Ricrob skrev:
God morgon!

Kom inte om alls under ett par timmar igår kväll men det var inte det vanliga felmeddelandet, utan en text där det stod att det inte gick att komma in på sidan pga att "nätverksippkoppling saknas".

Kanske pga att du roddade med hotellbytet? Hoppas det, för gårdagen var påfrestande och abstinensframkallande.. ;)
Det där var helt och hållet Loopias fel, en webbserver som mådde dåligt.
Fast, flera timmar var det inte...
Joooo, eller...? Testade att skriva under varenda reklam på Repo men, utan framgång. Ok, kanske en timme då, eller kanske t.o.m. mindre men du förstår väl att det kändes som timmar/dagar! :lol:
 
Topp