• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som vet vad det här är för klocka?

oloph

Omega
Tycker denna är sjukt snygg, men jag hittar ingen info om den någon stans. Någon som vet vad det är för någonting?
s-l1600.jpg
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Tycker denna är sjukt snygg, men jag hittar ingen info om den någon stans. Någon som vet vad det är för någonting?
s-l1600.jpg
En gammal vintage skindiver. Det kan stå vad som helst på tavlan och mängder av tillverkare körde med samma boett. Brukar ha ETA-verk. Snygg grå tavla på den du visar! Ut på eBay å leta:) @Grafton har väl ett par kilo och @Weasel har ett par. Här är min gamla Vialux som flera på forumet har förgripit sig på:
IMG_9453.PNG
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
En gammal vintage skindiver. Det kan stå vad som helst på tavlan och mängder av tillverkare körde med samma boett. Brukar ha ETA-verk. Snygg grå tavla på den du visar! Ut på eBay å leta:) @Grafton har väl ett par kilo och @Weasel har ett par. Här är min gamla Vialux som flera på forume har förgripit sig på:
IMG_9453.PNG
"Vintage skin diver"
"Valjoux 72"
Stående sökningar på min eBay sedan 2014.
Skindivers kan man aldrig få för många av, bara hoarda:)
Vialuxen.. var den som uppvisade hela galaxen i Timegraphen?
 

oloph

Omega
Blev ju en tråd med en massa underbara vintage divers:) Vad skulle ni säga är rimligt att betala för klockan på bilden?
 

oloph

Omega
Ser fram emot din uppdatering av tråden när skindivern dyker upp (sorry), @oloph !
@Weasel , hade inte du nytt på ingång?
Självklart! No sorries needed. Jag har precis fått en ny fetish:) Slänger in några fler bilder från annonsen så länge.
 

Bilagor

  • IMG_0580.JPG
    IMG_0580.JPG
    44 KB · Visningar: 78
  • IMG_0581.JPG
    IMG_0581.JPG
    48.4 KB · Visningar: 69
  • IMG_0582.JPG
    IMG_0582.JPG
    59.9 KB · Visningar: 67
  • IMG_0583.JPG
    IMG_0583.JPG
    63.6 KB · Visningar: 70
  • IMG_0584.JPG
    IMG_0584.JPG
    47.8 KB · Visningar: 66
  • IMG_0585.JPG
    IMG_0585.JPG
    46.7 KB · Visningar: 69
Topp