• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som vet villken klocka matte i bygglov bär

A

Anonymous

Guest
Såg en riktigt snygg klocka i går på bygg lov
Jag tro han heter matte,,någon som vet vad han bar i programet igår
Mvh Ronnie
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Man ser ofta hur tv profilerna ofta efter att det gått bra ett tag köper sig en klocka.
Det är roligt tycker jag att många prioriterar en fin klocka eftersom den får mycket exponering.
 
A

Anonymous

Guest
CaptainOats skrev:
Man ser ofta hur tv profilerna ofta efter att det gått bra ett tag köper sig en klocka.
Det är roligt tycker jag att många prioriterar en fin klocka eftersom den får mycket exponering.
Inte nog med det,,han får den nog till bra pris,,villken gratis reklam :)
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Och på tal om tv profiler så såg jag ( eller tvingades att titta) av sambon på Trinnie och Susanna förra veckan, dom där två (käringarna) som gör om folks klädstil och fräschar till folket i Sverige just nu. Tyckte mig skymta en Rolex på armen på Trinnie förra veckan ! Så hon verkar väl ha stil, eller hur propagandaministern? :cool:
 

Mattan

Panerai
Han har väl både en U-boat och en Panerai som han skiftar mellan och gärna visar upp i närbilder, har haft båda i några år nu.
Hon Mia som var med förra året körde väl en omega seamaster(quartz?).
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Mattan skrev:
Han har väl både en U-boat och en Panerai som han skiftar mellan och gärna visar upp i närbilder, har haft båda i några år nu.
Hon Mia som var med förra året körde väl en omega seamaster(quartz?).

Stämmer alldeles utmärkt vad gäller Mia som var med förra året :D ! Och den var hon inte blyg med att visa upp i Tv rutan haha :) den var fan med i varenda klipp hon var med i :D !
 

max

Dancing Queen
7095597947_a0c5f47c7d_b.jpg
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Någon som vet villken klocka matte i bygglov bär

88 har jag för mig att jag sett vid nåt tillfälle....
 
Topp