• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som vill visa sin 16570 för mig 20e okt?

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Tänkte att jag slänger ut frågan här. Planerar att som nästa klocka införskaffa en härlig Rolex Explorer 2, det enda problemet är att jag aldrig har klämt på en sådan och de säljs ju dessvärre inte längre nya.

Jag kommer vara i Stockholm på förmiddagen den 20e oktober och kan som tack erbjuda en kopp kaffe på valfritt kafé samt att du givetvis får provköra min Planet Ocean 2500. :)

Any takers? Svara i tråden eller skicka PM.
 

oskarponken

Panerai
Om du är i Stockholm den 19e kan vi ta en fika så får du se min Explorer II. De är fantastiska men har en gnagande känsla av att jag kanske skulle satsat på en svart istället...
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Stort tack grabbar! Klocksnack rules! :D

oskarponken: Kommer till Sthlm 19e men landar vid 19.30 tror jag så är inte inne i stan förrän runt 20. Är du kvar då kan vi ses direkt, speciellt om du funderar på att göra dig av med klockan. ;)

Spencer: Jag skickar pm!
 

Målarn

The Steak
Kan oxå komma förbi dock utan en 16570, men för att morsa på en medlem som man ej träffat ännu :D !!
Tar antingen guld Speedyn eller 116613 sertin, du bestämmer ;)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Blir alltid en lite GTG innan mässan! Vi ses alla på ett hak på Vasagatan kl 11.00 och förbereder oss för dagens vedermödor:)
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Låter bra Målarn! :D För min del får du gärna ta 116613. Riktigt läcker är den!

För-GTG kl 11 som sagt.

Gavve, räknar gvs med att du dyker upp!
 
Topp