• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Något nytt till armen (Påsöppning och Unboxing)

Skolläraren

Panerai
Tack till er alla för era gratulationer! Jag är helt över skyarna nöjd med klockan, och det känns verkligen fantastiskt bra att vara en OWG med den här klockan.

Den är Fin den, Grattis !! Hur va Inkbash???
Ink Bash var grymt kul, som alltid. Sambon och svärfars studio vann Best of Crazy-kategorin! Detta firades skoningslöst under hela helgen.
Gött men fel size på den där asså
New is always better!

Ingen risk att missa nästa lektion!
Min svåger, som var med när jag köpte klockan, jobbar i det militära och han lärde mig att det är alltid den med dyrast klocka som bestämmer när saker börjar och när de slutar. Jag sitter nog rätt säkert på min tron här på jobbet med den här klockan.
 

Skolläraren

Panerai
Tänkte bara dela med mig av några intryck som jag har fått under de här första dagarna.

- Jag har inte märkt av det s.k short-hand syndromet alls, utan tycker att de har löst visarna på ett väldigt smart sätt. När minutvisaren når de lum-beklädda strecken så överlappar aldrig lysmassan, och när minutvisarna är över siffrorna 3-6-9 så täcks aldrig dessa heller av visaren.
- Klockan känns ändå som den bärs ganska stor för sina 39 millimeter, men detta är bara positivt för någon som är van vid klockor vid 44 millimeter. För mig är det en väldigt nätt och diskret klocka ändå i jämförelse med den underbara klossen Sinn U1.
- Länken känns väldigt gedigen och claspen har ett härligt klick när man stänger den.
- Det är en grym känsla, och jag vet att det är lite fjantigt, att äntligen ha en Rolex på armen. En otrolig kvalitetsklocka som ger en ännu bättre känsla inombords. En Rolex är alltid en Rolex, som brukar skrivas några gånger i veckan här, och jag förstår äntligen vad ni menar.
 
Topp