• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Några KS:are som ska på Stockholm Ink bash

nöt

Vacheron
2-Faktor
Sett ganska många wristshots med tauerade armar. Är det några av er som ska på Ink bash till helgen?
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Min tatuerare ska jobba lite där - Pastilliam från Zoi Tattoo. Han har ett stort klockintresse så det är jäkligt kul att bli tatuerad av honom.

Leta efter en TT-Rolex eller Cartier Tank så hittar du honom ;)
 
  • Like
Reactions: SSL

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Hur e ink-bash? Jag har varit på några tatueringsmässor och det har varit sådär i ärlighetens namn. Jag har iofs bara en 3/4 sleeve med en sittning kvar som jag ska utöka med en till. (Tatuerar mig hos Calle på King Carlos).
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Hehe, mässor är rätt trisst these days. Men kanske är kul att bara gå ett varv och kika. Jag satt och knegade på inkbash. Gräsligt mycket fake klockor på tattoomässor tyvärr. Jävligt mycket guld och plastbling..
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Oj jag glömde bort min tråd. Det är väl lite som alla mässor. Man går runt och dricker lite öl och väntar på sin tid om man har bokat, annars kan man kolla om det är någon man vill göra drop-in hos. Sen fortsätter man dricka öl på annat ställe lite fattigare.
 
Topp