Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Några nya band till min DJ

Diskussion i 'Diskussion' startad av Mr_Jonas, 27 augusti 2013.

1. Mr_Jonas
    Trådstartare

Mr_Jonas Friends of KS

Från:
    Göteborg
    Jag beställde några nya band av vår local dealer :) ett blått är på ingång också.
    Vad tror ni om dessa?
    Behöver man komplettera med något mer?

Wii gillar detta.
  2. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Fina tunna croco och ödleband, utan sömmar, tycker jag aldrig blir fel om man vill köra uppdressat. Bagageremmar ser snyggast ut på toolisar IMHO.

3. slimjim

slimjim Rösten från Bro

Mockat var nice, ett struts eller ett perlon skulle även de fungera. Grym klocka!

4. Mr_Jonas
    Trådstartare

Mr_Jonas Friends of KS

Från:
    Göteborg
    Tack :)
    Jag är grymt nöjd med mockabandet.

vonbahr gillar detta.
  5. Mr_Jonas
    Trådstartare

Mr_Jonas Friends of KS

Från:
    Göteborg
    Vet du någon bra sida med crocoband?

6. acce1999

acce1999 Friends of KS

Håller med, bortsett från att Nato (motsvarande) kan vara lite "busigt" på en DJ - eller den vitgulds DD som Hannes på tyska rolex-forumet en gång postade foto på. Fullständigt oväntat ... och så motsägelsefullt. I detta fall tycker jag grått Nato är tillräckligt OK då och då. Busar själv till mina DJ så ibland... men det brukar hålla i sig ett par timmar så åker en länk på igen.

A

Uffe gillar detta.
  7. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    E-bay ;) Nej, men där finns ju det mesta till bäst priser. För ett fint croco kanske man får vara beredd att betala minst 500 kr, om man inte orkar leta ihjäl sig, tills ögonen blöder. Ödla brukar vara billigare. Hadley-roma gillar jag bl.a. något liknade dessa, även om just det första råkar vara i 17 mm... http://viewitem.eim.ebay.se/HadleyR...re-size-vintage-watch-strap/161052263885/item Har förövrigt köpt två vintage croco av denna säljare.
    Ett sånt här tror jag också jag köpt, fast från en annan säljare... http://viewitem.eim.ebay.se/Hadley-Roma-Watch-Band-18mm-Black-Genuine-Lizard-Short/370683799310/item

8. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Om man skall ha nato på den tycker jag bara det funkar med enfärgade.

9. Andrew

Andrew Borgare

Från:
    Danmark typ
    Mockabandet är för litet.

10. Sond

Sond Friends of KS

Personligen har jag svårt för Nato på DJ. Tunna skinn av olika slag brukar däremot lyfta dem bra.

Mårtenssons ur Brookfield