• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Några nya band till min DJ

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Jag beställde några nya band av vår local dealer :) ett blått är på ingång också.
Vad tror ni om dessa?
Behöver man komplettera med något mer?

D1B44D30-52E5-4EB7-AA95-6BB0C9A996BF-218-0000001166EACA4B_zps017854f0.jpg
 
  • Like
Reactions: Wii

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Fina tunna croco och ödleband, utan sömmar, tycker jag aldrig blir fel om man vill köra uppdressat. Bagageremmar ser snyggast ut på toolisar IMHO.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Fina tunna croco och ödleband, utan sömmar, tycker jag aldrig blir fel om man vill köra uppdressat. Bagageremmar ser snyggast ut på toolisar IMHO.
Håller med, bortsett från att Nato (motsvarande) kan vara lite "busigt" på en DJ - eller den vitgulds DD som Hannes på tyska rolex-forumet en gång postade foto på. Fullständigt oväntat ... och så motsägelsefullt. I detta fall tycker jag grått Nato är tillräckligt OK då och då. Busar själv till mina DJ så ibland... men det brukar hålla i sig ett par timmar så åker en länk på igen.

A
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Vet du någon bra sida med crocoband?
E-bay ;) Nej, men där finns ju det mesta till bäst priser. För ett fint croco kanske man får vara beredd att betala minst 500 kr, om man inte orkar leta ihjäl sig, tills ögonen blöder. Ödla brukar vara billigare. Hadley-roma gillar jag bl.a. något liknade dessa, även om just det första råkar vara i 17 mm... http://viewitem.eim.ebay.se/HadleyR...re-size-vintage-watch-strap/161052263885/item Har förövrigt köpt två vintage croco av denna säljare.
Ett sånt här tror jag också jag köpt, fast från en annan säljare... http://viewitem.eim.ebay.se/Hadley-Roma-Watch-Band-18mm-Black-Genuine-Lizard-Short/370683799310/item
 
Topp