• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Några semesterbilder...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Trevliga bilder Uffe, men fan! Inte fresta med sommarbilder, nu blir man sjukt sugen på att åka iväg någonstans. Skulle behöva lite sol och värme känner jag! Trevliga klockor också, men vems Omega var det om man får fråga :D.
 
Trevliga bilder Uffe, men fan! Inte fresta med sommarbilder, nu blir man sjukt sugen på att åka iväg någonstans. Skulle behöva lite sol och värme känner jag! Trevliga klockor också, men vems Omega var det om man får fråga :D.

Tackar :) Omegan tillhör min kära hustru. Hon ville ha med Speedyn som beater. Rollen åkte på lagom till after beach.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tack för trevliga bilder, tur att våren börjar göra sig påmind i Skåne. Idag var det MC-väder här men hade inte tid, hur är cab-vädret hos dig Af Sjodahl :)



Nja...tack för att du frågar jabla men tyvärr får cabben vänta ett tag :shifty:, men det var nog 5-6 plusgrader idag iaf :D så det är kanske vår på väg. Vet om att sommaren kommer tidigt i Skåne, gjorde delar av utbildningen i Ljungbyhed under min militärtjänst.
 
Topp