• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Några vintage kanske!

Galaxy

Rolex
Grym samling! Är riktigt sugen på en Constellation C, vad tycker du om din? :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 

frere

Audemars
2-Faktor
Ser fram emot att få se resterande 890...

Fantastisk enicar (sekundvisaren!), en sån måste jag skaffa nån gång...
 

P-A

Sir Spamalot
En sjukt billig Angelus Chronodato missade jag precis när jag började med klockor.
De är för vackra!
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Härligt att se dig lufta samlingen, att det rörde sig om ca 900 klockor visste jag inte men det får mig att vilja köpa en popcornvagn och bänka mig framför dina bilder. :)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
LÄTT forumets snyggaste Rödsub.....grym..... Nu fattas bara din 5512 från 61 om du inte redan nosat upp en sådan....
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Helt vansinnigt kalasgrymt, finns inte tillräckligt med superlativ!!!

Någon som har numret till "SMSa Låna"?
 

Kvisten

Cartier
2-Faktor
Har du mer bilder på din Arla t.ex. insidan av boetten så skulle det vara uppskattat.

Hej!

Maila din adress så skickar jag Arla klockan till dig. Gillar du den så får du den.


Helt galen samling om du har över 900 klockor - om Hodinkee får ett nys om det så får du garanterat ett besök av dem, med tillhörande artikel på deras hemsida.


Men jag har tre kommentarer/frågor:

1. Det enda jag kan säga angående din sjukt generösa gest som jag citerar till i detta inlägg är:

Har du mer bilder på din Rolex Sub t.ex. insidan av boetten så skulle det vara uppskattat. ;):happyhappy:

2. Människa, VAD jobbar du med? :)

3. Den viktigaste och mest relevanta frågan för mig: hur lyckas man ta hand om 900 klockor samt hålla reda på servicebehov och dylikt? Du måste ju ha tre heltidsanställda bara för att hålla reda på denna syssla känns det som.

Hur som helst så är det riktigt kul att se att du har så skön smak, både när det gäller klockor och bilar.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Only 101 more to go...
zyvGcB3.jpg
 
Topp