Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Nån som har en sinn flygare

Diskussion i 'Diskussion' startad av Schmitza, 4 februari 2015.

1. Schmitza
    Trådstartare

Schmitza Borgare

Från:
    Malmö
    Vill gärna ha lite bilder på sinn flygare...

Nu när schweizarna höjer franc'en så kan ju dom tyska tillverkarna höjjas ännu mer!

Men såg denna 856 utc och blev lite små sugen! (Mitt tyska blod börjar pumpa extra mycket)

Har haft en hamilton khaki king innan och får lite samma vibbar... Extrem beater med stil [emoji108]

MEN SOM SAGT.... SER GÄRNA FLER BILDER PÅ FLYGARE FRÅN SINN[emoji57]

(Tack)

Brutus gillar detta.
  2. Joshua3

Joshua3 Friends of KS

är detta att beteckna flygare?

Ako, ssl, Jockinho och 1 annan gillar detta.
  3. Schmitza
    Trådstartare

Schmitza Borgare

Från:
    Malmö
    Det är väl upp till var & en att tolka [emoji57]

Tror inte nån hade lackat om det skulle poppa upp en u1a direkt men hade hellre velat se deras 38mms dykare ! [emoji57]

4. laketwig

laketwig Friends of KS

Från:
    Schaffhausen
    104'an är en av deras snyggare flygare, som jag tyvärr inte har kvar längre ... :banghead:

Extremt tydlig, fantastisk lume och nedräkning på vridringen. Vad mer kan man begära? Skulle vara en kanonlänk då, vilket den också har. ;)

Sinn 2014-03-07.jpg

Sinn lume (fin).jpg

Moorflax, hemingway1999, SSL och 2 andra gillar detta.
  5. fplteknikern

fplteknikern Bonde

Den där är jääkligt snygg!! Avis.

6. Schmitza
    Trådstartare

Schmitza Borgare

Från:
    Malmö
    Har haft en hamilton khaki king som jag vatt sjukt nöjd med, en marathon gsar som jag också vatt otroligt nöjd med......
    Får en feeling av denna som en kombination av dom båda i en lite bättre förpackning! Tegment biten från gsarens beater feeling, själva looken av en beater som khaki kingen har ... Och sen har man utc (gmt) varianten dessutom [emoji108][emoji108]

Jag måste ha en 856 utc !! [emoji57]

7. Ako

Ako Biskop

Från:
    Malmö
    image.jpg

Piloten, ssl, MariaE och 1 annan gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield