• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nån som har en sinn flygare

Rulle

Audemars
Vill gärna ha lite bilder på sinn flygare...

Nu när schweizarna höjer franc'en så kan ju dom tyska tillverkarna höjjas ännu mer!

Men såg denna 856 utc och blev lite små sugen! (Mitt tyska blod börjar pumpa extra mycket)

2eb51d67871362983481685b0f128cbe.jpg


Har haft en hamilton khaki king innan och får lite samma vibbar... Extrem beater med stil [emoji108]


MEN SOM SAGT.... SER GÄRNA FLER BILDER PÅ FLYGARE FRÅN SINN[emoji57]

(Tack)
 

Rulle

Audemars
Det är väl upp till var & en att tolka [emoji57]

Tror inte nån hade lackat om det skulle poppa upp en u1a direkt men hade hellre velat se deras 38mms dykare ! [emoji57]
 

Rulle

Audemars
Har haft en hamilton khaki king som jag vatt sjukt nöjd med, en marathon gsar som jag också vatt otroligt nöjd med......
Får en feeling av denna som en kombination av dom båda i en lite bättre förpackning! Tegment biten från gsarens beater feeling, själva looken av en beater som khaki kingen har ... Och sen har man utc (gmt) varianten dessutom [emoji108][emoji108]

Jag måste ha en 856 utc !! [emoji57]
 
Topp