Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Nån som har/haft en Doxa?

Diskussion i 'Diskussion' startad av frest73, 29 mars 2014.

1. frest73
    Trådstartare

frest73 Bonde

Funderar på att köpa en Doxa Sub 1200T, antingen Professional (orange tavla) eller Sharkhunter (svart tavla) (den med blå tavla är snygg också, men NUMA-loggan är för stor tycker jag). Är det någon som har eller har haft en? Erfarenheter, synpunkter, hur är kundservicen på doxawatches.com till exempel?

2. Maro

Maro Friends of KS

Från:
    Varberg
    Jag har haft den Doxan som har med i passarounden här på klocksnack! Tycker att den är super fin och ett gediget bygge.
    Många som har som åsikt att det är den orangea som gäller men kör på den du tycker är mest gångbar.

Jag tycker inte att Numa stör på tavlan.

3. Maro

Maro Friends of KS

Från:
    Varberg
    Passarounden var alltså en Numa Blue så det är nog en hel del som har en åsikt om den iallafall.

4. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Nej men jag tycker deras subbar ser riktigt balla ut...

5. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Har haft typ tre. Tycker de är trevliga men lite sterila på nåt sätt, vilket de (enligt min åsikt) har gemensamt med många moderna tillverkare. Hur jag än känner och letar så känns det lite blodfattigt. Men det är fina och välbyggda klockor. :)

Sen vad gäller Doxas kundservice och allmänna attityd så verkar de vara helt bänga. Bara att googla lite så går du nog läsa en del knasiga anekdoter. I min bok är det enough för att välja ett annat märke. Eller varför inte nosa upp en vintage, riktig Doxa? :)

6. KMS

KMS Friends of KS

Från:
    GBG
  7. frest73
    Trådstartare

frest73 Bonde

Tack för tipsen! Får kanske bli en vintage. Om någon har en till försäljning kan ni ju alltid PM:a :)

Mårtenssons ur Brookfield