• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nåt fel på Tapatalk och upload av bilder?

calzone

Vacheron
Jag har nog laddat upp ett par hundra bilder med tapatalk2 jag har alldrig kommit upp till någon limit...............
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Har samma problem! När jag försöker ladda upp bilder via TapaTalk står det att jag inte har access till sidan, va f*%n är det??

Tips uppskattas!
 

Sond

Patek
Å fan. Jag har nog laddat upp mer än 25 bilder i mina dagar. Jahapp. Hur gör man då?
Har samma problem! När jag försöker ladda upp bilder via TapaTalk står det att jag inte har access till sidan, va f*%n är det??

Tips uppskattas!
Photobucket är bra. Jag tror man har bra kontroll på bilderna också. Man får gräva lite i inställningar för att göra bilderna privata och utan geografisk tagning.
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Photobucket är bra. Jag tror man har bra kontroll på bilderna också. Man får gräva lite i inställningar för att göra bilderna privata och utan geografisk tagning.

Använder Photobucket med en vanlig browser, men har aldrig provat via mobilen. Är det smidigt när man kör TapaTalk i övrigt mobilt, att få in en bild i ett inlägg från Photobucket?
 
Topp