• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nöjespark - Med eller utan klocka?

Tar ni med er klockan till nöjesparken?

  • Ja

    Röster: 135 95.7%
  • Nej

    Röster: 6 4.3%

  • Totala väljare
    141

KRICAR

Cartier
Pledge Member
Nöjesparksklocka
DSC_0572.JPG
 

daveid

Cartier
2-Faktor
Min fråga var kanske lite oklar. Syftade på om ni vågar ta med er klockan när ni åker karuseller/åkattraktioner. Tanken slog mig igår att ifall man åker en riktigt ryckig karusell och tappar klockan så är den med stor sannolikhet förverkad för gott. :pompus:
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Min fråga var kanske lite oklar. Syftade på om ni vågar ta med er klockan när ni åker karuseller/åkattraktioner. Tanken slog mig igår att ifall man åker en riktigt ryckig karusell och tappar klockan så är den med stor sannolikhet förverkad för gott. :pompus:
Har själv funderat i samma banor, fast gällande bilkörning. Tänker att om jag frontar i 90-110 km/h så är klockan förmodligen kras. Därav tar jag alltid av mig klockan innan jag sätter mig i bilen.
 
Topp