• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

nöt

nöt

Vacheron
2-Faktor
Ni som gjort affärer med mig får gärna lämna ett omdöme.

Med vänlig hälsning
 
Senast ändrad:

McGyver

Rolex
Sålt en vintage Omega till Nöt/, absolut inga problem!

Rak tydlig kommunikation, snabb betalning, absolut inget att anmärka på - good guy!
 
Senast redigerad av en moderator:

Samps

Cartier
Sålt en :rolex: till nöt. Gick precis så snabbt och smidigt som man vill att en affär ska göra. En mycket trevlig kille att ha att göra med. Rekommenderas varmt!
 
Senast redigerad av en moderator:

Rookie

Cartier
2-Faktor
Sålt till nöt. Fick pengar swishade till mig och skickade därefter klockan. Mycket enkelt och smidig affär. Skulle definitivt sälja till nöt igen.
 

Gustafs

Omega
Träffade nöt för affär. Trevlig och mycket smidig kille, fint kontor hade han också. Rekommenderas varmt och gör gärna affärer igen, tack för härlig klocka och trevligt samtal:D
 
Senast redigerad av en moderator:

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Sålt Rolex till @nöt . Inga problem. Bra snack innan köp. Swish. Inga konstigheter. Goodguy.
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Bytt klockor med nöt.
Allt gick smidigt och han är en mycket trevlig kille. 100% goodguy och rekommenderaså starkt:)
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en Rolex till nöt inga konstigheter snabba svar och smidigt som bara den!
 
Senast redigerad av en moderator:

Olofssooon

Breitling
Handlade vintage från nöt tidigare i veckan.
Snabb och enkel kommunikation, skickat i absolut rekordfart (leverans under 24 timmar) och välpacketerat.

Klockan var, i detta fall, i bättre skick än föreskrivet.

Har tidigare handlat med mycket dyrare klockor över nätet, men min fösta affär på detta forum.

Trots att jag var lite skeptisk och hade dålig koll på mejl så agerade Nöt professionellt.

Definitivt en GoodGuy jag gärna handlar av igen. Tack!
 
Senast redigerad av en moderator:

willbur

Rolex
2-Faktor
Sålt en klocka till Nöt. Han var snäll och bilade till mig för att göra en f2f deal och pengarna swishades. Inga konstigheter :)
 

Berling

Cartier
Nötfan köpte en dyrare klocka av mig på distans. Swishade dollars direkt och flera dagar innan möjlig leverans. Goodguy.
 
Senast ändrad:
Topp