• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

N1cklas

Paahl

Omega
2-Faktor
Har sålt en Vostok Amphibia till N1cklas. Smidig affär med supertrevlig kontakt och snabb betalning. Inga konstigheter, 100% Goodguy.
 

ikaroess

Cartier
Har sålt en klocka på distans till N1cklas. Betalningen kom snabbt och han var trevlig i konversationen, inga konstigheter :) GG!
 

GusH

Cartier
2-Faktor
Sålde en Techné till N1cklas, trevlig och smidig affär, snabb betalning! Good guy utan tvekan:) Rekommenderas!
 

Mojbjörn

Cartier
Köpte en klocka av denne man. Har bara gott att säga, trevlig bra snack och klockan var bättre än beskrivet! Gör gärna affär igen.
100% gg i min bok
 
S

stewart

Guest
Sålde en Seiko till N1cklas,inga problem,bra kommunikation och Swishat som överenskommet,helt klart en GG enl.mej
 

PartiSan

Cartier
2-Faktor
Sålde en dykare till herrn. Från första kontakt till avslut helt enkelt problemfritt. Uppskattar hans raka kommunikation. GG!
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Sålt en Christopher Ward till Nicklas. Supersmidig affär! Trevlig kommunikation och snabb betalning. Gör gärna affärer med honom igen! :)
 

Korvid

Omega
Goodguy.

Jag sålde på distans. N1cklas ställde några rimliga frågor. Inget krångel med betalning och bra avslut efter leverans av klocka.
 

Lorentzo

Omega
Köpte en Seiko av N1cklas. Smidig affär, bra kommunikation och trevlig och lätt kontakt överlag. GG som jag gärna har kontakt med igen framöver.
 
Topp