• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nagelhygien?

Är det viktigt att hålla efter händerna/naglarna? /handhygien

  • Nej

    Röster: 0 0.0%
  • Ja

    Röster: 23 85.2%
  • Kan inte ta ställning

    Röster: 4 14.8%

  • Totala väljare
    27
  • Enkät stängd .
D

Deleted member 1265

Guest
Bara nyfiken, går det hand i hand, klockintresserade håller efter händerna, låter inte naglar bli långa och trista!?
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Finns det en koppling mellan omröstningen och vissa bilder i klockannonser på olika forum...? ;)
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Svårt att svara på din poll. Som KMS skriver är det väll allmän hyfs att Holland naglarna korta och inte ha potatisodlingar eller sorgränder under naglarna. Tvättar händerna gör jag också när det behövs. Någon annan "handhygien" praktiserar jag inte.
 

egbert

Panerai
image.jpg
 
D

Deleted member 1265

Guest
Jag hade gärna velat se kriterierna för dessa vikare och knölare, vad kännetecknar dem förutom just vikandet eller knölandet?
Be honom skriva en lista :D
Kan det grunda sig på kosten?;)
Känns som att endel tar stort allvar på min frågeställning.
Kan inte hänvisa, men känns också som att det finns de som inte tycker det är viktigt. Således stämmer inte min vetenskapliga undersökning hittills.:blackeye:
 

Bolio

Panerai
Konstig poll
Blir frågan på nästa poll om man viker pappret eller knölar ihop det innan man torkar sig? o_O

Till TS ett stort ?

Ang torka sig är det en onödig lyx som ska motarbetas å d grövsta. För om man torkar sig har man antingen ätit för mycket eller tränat för lite vilket är båda en synd i sig.
 
Topp