• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nagelhygien?

Är det viktigt att hålla efter händerna/naglarna? /handhygien

  • Nej

    Röster: 0 0.0%
  • Ja

    Röster: 23 85.2%
  • Kan inte ta ställning

    Röster: 4 14.8%

  • Totala väljare
    27
  • Enkät stängd .
Som lössnussnusare så brukar jag tvätta av fingrarna och peta lite under naglarna då och då.
Handhygien är viktigt för att förhindra smittspridning, det kanske räcker som svar, egentligen.
Jag ser många rena händer där handleden saknar klocka.
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Står i garaget och mekar på min bil om kvällarna.
Rolexen gör sig bra med sår, sönderslagna fingrar och skit under/runt naglarna som inte ens thinner får bort!
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Tänk dock på att inte klippa naglarna för kort eftersom ett trasigt nagelband döljer en betydligt större bakteriehärd än lite för långa naglar. :)
 

Carolin

Cartier
Hmmm...
Hmmm....jpg
 
Tycker frågan är ganska tramsig. Likaså när någon är trevlig och bemödar sig att ta ett wristshot på sin nya klocka så får personen ifråga kommentarer som, vaxar du armarna, du borde klippa naglarna mm är ganska kränkande och ohyfsat. Även när folk vill att man skickar kalsongbilder och liknande förslag inte hör hemma på ett seriöst forum för klockfantaster. Det finns andra ställen på nätet där men kan skicka kommentarer till andra likasinnade killar:banghead:
 

SSL

Audemars
Hahahaha kallesipp-bilder?

Edit. Aha menade du mig kanske. Jag ville ha bild på vilka människor som placeras under vilken kategori. Men kalsongbilder går också bra.
 
Topp